Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

OPgeblazen!

• Auteur

He mede zwangeren!

Ik ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger van mijn tweede kindje!

We zijn echt super blij! Maar…ik heb veel meer klachtjes als bij de eerste! Ik ben ontzettend misselijk en moe (heb ik eerder nooit gehad). Dit is niet zo erg, We zijn allang blij dat we zwanger mogen zijn!
    Meer    ik voel me ook enormn opgeblazen! Het lijkt echt alsof ik al een buik heb (op die vetrol van mezelf na)..
    De weegschaal geeft ook aan dat er al 2 kilo aan zit!

Dat kan toch niet!!!!!
    Boehoe ik wil geen 30 kilo aan gaan komen
    Heb ik gewoon te veel gegeten of herkennen anderen zich hierin?

Gr Roos

#3144716 Quote

Hoi Roos,
    Ik begrijp je helemaal ik heb dit ook!!!!!!!!!
    Ik heb een zoontje van 3 en ben nu 13 wk zwanger klachten niet normaal.
    een buik ik lijk wel veel veder zwanger maar ben toch gewoon 13 wk.
    misselijk, moe,spugen had ik helemaal niet bij de eerste.
    Ben heel bij met deze zwangeschap hoor maar zo anders.
    Dus je bent niet alleen roos.
    Liefs Wendy

#3144726 Quote

Ha Roos,

Ik had in het begin ook zo'n last van een opgeblazen buik, echt  niet normaal
    vooral 's avonds leek ik een tonnetje. Nu ben ik bijna 18 weken zwanger en heb ik
    er een stuk minder last van gelukkig! Ben nu 2 kilo aangekomen, maar dat verschilt ook zo per persoon! At voor mijn zwangerschap heel veel magere producten zoals biefstuk, filet americain en carpaccio ja en dat mag dus niet meer eet nu meer varkensvlees enzo!
    Snoepen deed ik in het begin van de zwangerschap heel veel en nu niet meer, niet bewust maar geen behoefte aan, hoop dat de lijn van de kilo's zo blijft dan is het een halve kilo per maand, maar dat zal wel niet. Mijn schoonzusje was 12 kilo aangekomen, vrij netjes en 10 dagen geleden bevallen en nu nog maar een vetrolletje dus er is hoop! maar goed verschilt dus,

liefs Daantje

#3144758 Quote

Tja, dit herken ik maar al te goed. Week 6 tot en met 9 heb ik op bed gelegen en kon alleen maar spugen. Verschrikkelijk. En dan moet je ook nog blij zijn. hahaha
    Ik ben nu 14 weken en het gaat een stuk beter. Ik kan al zonder WC maar de misselijkheid blijft bestaan. Vooral de nachten zijn erg. Ik blijf maar draaien ipv slapen. Bij 12 weken kon ik mijn broeken al niet meer dicht en vond dat ook erg vreemd. Nu blijkt dat ik ook heel veel lucht in mijn darmen heb. (bij echo gezien). Ik heb zojuist maar eens wat kleding via internet besteld want ik pas mijn broeken niet meer.

Succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct