Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ben ik zwanger meteen na verwijderen mirena????????

• Auteur

Hallo lezers

Ik heb de mirena zon 5 maanden gehad , werd er alleen maar ziek van , de hele dag ongi pijn , migraine depressief dus de gyn heeft hem bij mij verwijderd 5 weken geleden3   juni om precies te zijn, en het gaat nu super met me.
    Alleen ben ik nog niet ongesteld geweest en heb ik een zwanegrschapstest gedaan en die is positief, ga morgen eerst maar weer es met de gyn bellen om te vragen hoe zoiets kan of dat je hcg gewoon hoog kan zijn na verwijdering van de mirena, ben ik wel zwanger is het van harte welkom en ben ik toch stiekum heel erg blij, heb nog een dochter van 3,5 en een zoontje van 8 maanden.
    Maar hoelang ben ik dan al zwanger vanaf welke datum moet ik gaan rekenen.

Groetjes Tinus

#3144804 Quote

Gefeliciteerd! Dat is toch bijzonder… Tja, volgens mij kun je in theorie een paar dagen na het verwijderen al een eisprong hebben, dus nu weet je het idd niet. Ik zou afwachten wat een echo zegt… Ik denk dat je nu wel recht hebt op een vroege termijnecho, gezien je verhaal. Succes ermee!

Groetjes, Karin
    9+4 wkn

#3144805 Quote

PS je kunt geen HCG hebben als je niet zwanger bent! HCG en mirena hebben niets met elkaar te maken, dus je bent gewoon echt zwanger hoor!

#3144835 Quote

Hoi Karin
    Bedankt voor je reactie.
    Ik heb net de gyneacoloog gebeld en ze vertelde mij daar dat ik gewoon zwanger ben, ik moet nu een afspraak maken bij de vk. dus dat ga ik deze week even doen.

Gr. tinus

#3144858 Quote

Tinus

Gefeliciteerd, jeetje wat moet jij vruchtbaar zijn zeg haha
    Geniet er lekker van!!

liefs daantje

#3144979 Quote

Hoi hoi

Ikke vruchtbaar ?????
    Haha toen ik zwanger was van mijn zoontje was ik aan de pil, dus echt megavruchtbaar.

Ik moet 1 augustus naar de verloskundige, spannend hoor, weet ik meteen hoever ik heen ben.

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct