Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

babyvoeding vraagje

• Auteur

hallo allemaal!
    ik sta op het punt te gaan bevallen van ons eerste kindje, een dochtertje.ik heb besloten om kruidvat voeding te gaan geven.nu heb ik alleen een vraagje,ik ga in het ziekenhuis bevallen dus haar eerste flesje zal in het ziekenhuis zijn.nu hebben ze in het ziekenhuis meestal nutrilon voeding.moet ik nu van mezelf een beetje poeder meenemen of maakt het niet zoveel uit als haar eerste flesje van een ander merk is dan dat ze thuis zal gaan krijgen??

#3144826 Quote

Mijn kindje kreeg in het ziekenhuis nutrilon en thuis Friso, geen problemen mee gehad!
    Volgens de vk hoefde je niets mee te nemen en zou de baby probleemloos overstappen.

#3144827 Quote

hoi hoi,
    wat spannend dat je bijna gaat bevallen van jullie dochter!

in het ziekenhuis dat in ben bevallen (het LUMC) gebruiken ze Friso kant en klaar. Ik weet niet of je al hebt geinformeerd bij het ziekenhuis bij jullie in de buurt? Ik weet niet of het veel uit maakt, maar als je het zeker wil weten kan je altijd bellen neem ik aan. ik denk dat je niet de eerste zal zijn met deze vraag en als je je er beter bij voelt, kan je sowieso je eigen voeding meenemen. ik zou het ze wel een paar keer melden (dus aan elke nieuwe ploeg) omdat dat soort info nog al vaak vergeten wordt te noteren. ik heb 1,5 week in het ziekenhuis gelegen en de avond voor vertrek kreeg de keuken te horen dat ik niet tegen melk kan.

succes met de laatste loodjes.
    groetjes,
    sara

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct