Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hartfimpje baby.

• Auteur

ik krijg vanmiddag een hartfimpje van de baby omdat ik het sinds zaterdag al minder voel.
    ik maak me hierdoor best wel zorgen omdat ik eingelijk pas volgende week dinsdag weer naar de gyn hoef.
    mijn internist heeft vanmorgen gebeld en nu krijg ik vanmiddag al een afspraak moet ik me zorgen makenof niet.
    groetjes ingrid

#3144847 Quote

Ik zou me geen zorgen maken.
    Heb bij mn eerste ook een hartfilmpje gehad.
    Was niks aan de hand. De gyn vroeg achteraf zelfs waarom ze me hadden doorgestuurd.
    Zo'n filmpje maken ze vaak voor de zekerheid om te kijken of de harttonen nog regelmatig zijn.
    Succes! Het komt vast allemaal goed.

#3144849 Quote

hoi ingrid

ik zou me nog niet al te veel zorgen maken hoor als je je kindjes minder voelt gaan ze kijken of je kindje het nog fijn heeft bij je en dat kunnen ze aan de hartindicatie zien die mag varrieren tussen de 100 en 180 als het eronder of erboven is gaan ze een echo maken maar wat het ook goed registreerd is de bewegingen van de baby die jij soms niet voelt(was bij mij zo)
    ik vind het alleen maar fijn als ze me aan de ctg leggen dan weet ik zeker dat t goed is…..
    ik ben al een paar keer geweest omdat de baby te weinig beweegt….
    succes vanmiddag en laat je het nog even weten?
    groetjes sandra

#3144855 Quote

Hoi ingrid,

ik heb zelf al 2 hartfilpjes gehad van me kleine meid.
    ze was voordat mijn vriend en ik een billen buik botsing hadden gehad in bed een hele bewegelijke baby, en daarna heb ik der niet meer gevoelt.
    de eeste keer in het ziekenhuis hebben ze filmpje en echo gemaakt en daaruit bleek dat de kleine meid nog wel bewoog maar even wat minder, dit kon komen doordat ze een groeispurt had maar uit de echo die we toen ook kregen dat ze achter de placenta lag.
    op de 4de dag dat ik er niet gevoelt heb hebben we nog een hartfilmpje gehad en een echo en het bleek allemaal prima te gaan.
    en ja hoor die zelfde avond was ze weer duidelijk voelbaar aanwezig.
    is alleen maar fijn geweest die extra controle voor ons, want ik kan begrijpen als je je kleintje niet meer voelt dat heel eng is.
    maar ondertussen zijn we al een vlink stuk verder en zou ik af en toe willen dat ze weer rustiger werd

veel succes vanmiddag met het hartfilmpje en je zwangerschap.

groetjes margo
    32 weken 6 dagen zwanger

#3144908 Quote

gisteren het hartfimpje gehad en alles is goed met de kleine het hartje slaat 144 keer per minuut.
    dus nu ben ik weer helemaal gerust gesteld.
    want de gyn zei ook het is heel normaal dat je het nu nog niet iedere dag voelt omdat het nog allem ruimte heeft en dat je het ook pas met 28 weken ieder dag voelen.
    en dat ik vanaf eind deze week of begin volgende week het kindje wel meer en krachtiger ga voelen.
    groetjes ingrid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct