Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vraag

• Auteur

Hoi

Misschien maak ik mij te druk maar wil het toch even kwijt.
    Ben zwanger denk nu vijf weken via ivf.

En mijn zoontje van 4 wordt feb. 5. Die is zo tegen draads grote mond en luisterd niet hij moest van mij net op de gang en wilde niet. dus pak ik hem op en hij slaat en schopt mij als moeder zijnde is dat al niet leuk als je kind zo doet maar hij heeft een paar keer in mijn buik geschopt.

Nu ben ik al zo blij dat het eindelijk is gelukt maar ook bang dat het fout gaat. nu maak ik mij druk of het kwaad kan dat ik in mijn buik geschopt ben. of zit het nog zo beschermd. en laag.

Wilde het toch even kwijt

Groetjes jenny

#3151153 Quote

Hoi Jenny,

Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Wat vervelend dat je zoontje zo moeilijk is op het moment.
    Maar denk niet dat de schoppen die jegekregen hebt van hem iets bij de kleine kunnen doen.
    De baby zit  nog heel erg  laag(bij je schaambeen) en is nog erg klein.
    Toen ik 15 weken was hadden we een auto ongeluk gehad en was ook erg ongerust omdat ik  de gordel in mijn buik had gehad. Maar de kleine ligt behoorlijk goed beschermt in je buik. Door het vruchtwater enz.
    Wij hadden toen een extra controle gekregen en op de echo was een heel vrolijk kindje te zien die lekker aan het zwemmen was.  
    Maar als je het niet vertrouwt toch even na de gynacolog bellen misschien krijg je een echo.

Groetjes Fanny 31 weken en  6 dagen

#3151154 Quote

Hoi Jenifer,

Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. En ik denk dat ik wel precies weet hoe je je voelt. Ik ben zelf ook zwanger van de tweede. Onze eerste is er via de normale weg gekomen en voor de tweede zijn we voor IVF ICSI geweest. Dit heeft ons allemaal niks opgeleverd, maar nu zo ineens 5 jaar later ben ik spontaan zwanger. Ik heb echt zoiets van dat dit mijn laatste kans is en dat ik moet proberen om alles zo goed mogelijk te doen. Ik kan ook van elk dingetje helemaal nerveus worden. Dit is natuurlijk ook niet goed. Ik heb het idee dat jij hetzelfde hebt. Je hebt een lange weg moeten gaan voor het nu eindelijk zover is en  nu het dan zover is, mag er natuurlijk niks meer mis gaan. Je kindje zit echt wel veilig binnen hoor en het zal heus niet meteen met elk stootje mis gaan. Zolang jij je verder goed voelt en nergens last van hebt zou ik me niet al te druk maken.

Fijne zwangerschap

Groetjes Natasja

#3151155 Quote

Hoi hoi

Ik denk inderdaad, dat de baby nog veilig laag zit,
    Ik zou wel even de verloskundige of huisarts bellen, kan nooit kwaad en dan ben je
    wat rustiger!

Mijn achterneefje is ook 4 en wordt bijna 5 en zijn moeder is ook zwanger van de 2de
    en die schopt ook aardig om zich heen enz, nu je zwanger bent, moet dat dus duidelijk veranderen. ik had bij haar voorgesteld om een magneet bord te halen ( beloningsbord bij kruitvat 7.99e)
    daarmee kan je belonen en staat ook als taak bij zeg maar niet slaan en schoppen!
    Hij is 4 dus dat snapt hij echt wel!!!
    als je dat bord niet kan vinden, kan je er ook zelf 1 maken, 7 vakjes op een papiertje beetje opvrolijken en dan duidelijk uitleggen deze is voor niet schoppen deze is voor niet luisteren en dan als je elke dag geen 1 keer hebt gedaan en elke dag goed hebt geluisterd, dan kruig je een stickertje, bij 7 stickertjes, dus hele week vol is een grote sticker of klein kadotje dat kan je zelf beslissen, bij mijn achterneefje werkt dit heel erg goed, hij wilt al zijn stickertjes / magneetjes verdienen dus gaat toppie, zal niet de eerste week goed gaan en   je moet echt 'streng'zijn en dus ook niet het stickertje geven als hij het wel heeft gedaan, zo kan je als hij niet alle 7 dagen goed heeft, zeggen, dat is wel heel erg jammer, nu heb je geen klein kadotje misschien volgende week??? zo is het voor het kind leuk en voor jou een stuk beter!

veel sterkte en hoop dat het lukt!

liefs
    rachel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct