Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

rare testuitslag: hoe te lezen??

• Auteur

Hoi dames,

Ik hoor hier  niet thuis maar ik hoop dat jullie als "ervaren testers" me kunnen helpen!!
    Ik heb net getest met een kruidvattest (zo'n goedkope waarvan er 2 in een doosje zitten).
    De controle streep was verticaal en  felroze, maar nu kwam er dwars door deze streep een horizontaal streepje, echt heeeeel dun. (een kruis dus, net als bij bv. predictor/ clearblue??)  Terwijl een positieve kruidvattest volgens de beschrijving 2 verticale strepen zou moeten zijn…
    Wie heeft dit ook meegemaakt?? Ik heb getest op dag 29 maar mijn cyclys wisselt nogal.
    Alvast bedankt

Groetjes Janne

#3151223 Quote

hoi Janne,
    Ik ben bang dat hij dan gewoon negatief is. Een kruisje geldt dan inderdaad niet als het 2 strepen zouden moeten zijn.
    Wellicht is het het doorlopen van de inkt door je urine ofzo…. Kun je de 2e test er niet tegenaan gooien over een aantal dagen?? Misschien dat die je meer zekerheid biedt en dan vooral in de ochtend testen dan is je HCG het hoogst!
    suc-6 Amber

#3151224 Quote

Hoi Janne,

Ik ken niet precies de test die jij hebt, dus lees vooral de bijsluiter goed; maar hou vooral in de gaten dat bij de meeste testen het resultaat enkel na 5 minuten geldt. Kijk je een half uur/uur later, kan het resultaat er anders opstaan, maar doorgaans geldt dat niet.

Bij twijfel, haal er maandag nog een, en doe het dan nog eens. Indien positief resultaat, gefeliciteerd, en welkom bij het zwanger zijn forum!

Groetjes en veel succes ermee, Lily

#3151229 Quote

hoi

bedankt voor jullie snelle reacties!
    ik denk dat ik na het weekend nog eens ga testen als  ik dan nog niet ongi ben!
    ik hoop dat ik hier snel mee mag kletsen… zoniet deze maand dan hopelijk de volgende maand…..

Groetjes Janne (ronde +/-9? voor een 2e kindje)

#3151232 Quote

Hoi hoi

Ik heb dezelfde test gedaan, en bij mij waren er gewoon 2 streepjes,
    ik zou als ik jou was gewoon gelijk de 2de test doen…. dan heb je wat meer zekerheid, weet voor   90% zeker dat die eerste is fout gegaan…. kom op doe die 2de en hou ons niet langer in spanning!!!! :-))))))))))))))))))))))

xx
    rachel

#3151235 Quote

hoi hoi

IK heb ooit ook die testen gehad en kreeg ook een kruis terwijl dit niet aangegeven staat ! vondt het ook erg vaag allemaal maar ik was toen toch niet zwanger..ik zou er idd nogmaals een test tegen aan gooien..je wilt toch zekerheid…veel succes

Kus bloem 33 weken

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3151236 Quote

hoi,
    het was de 2e uit de verpakking, de andere heb ik vorige maand gebruikt…
    maandag naar de winkel dus!! als ik dan nog niet ongi ben tenminste…
    groetjes Janne

#3151256 Quote

hoi,
    vanmorgen is mijn ongi begonnen, op naar de volgende ronde dus… helaas….
    bedankt voor jullie reacties en geniet van de zwangerschap!
    groetejs Janne

#3151408 Quote

Hoi,
    Ik heb een digitale test van  clearblue gebruikt, wel duurder, maar heel duidelijk, er staat zwanger of niet zwanger, kan geen twijfel over bestaan.

Groetjes Saskia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct