Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

positiemode lange vrouw

• Auteur

Hallo allemaal

zijn er mensen die tips hebben over waar ik positiemode kan krijgen die extra lang zijn?
    Ik koop normaal mijn broeken bij de miss etam of promiss maar deze hebben geen positiemode in lange maten.
    Bij de gewone positiemode is het hoog water in het dorp, erg vervelend dus…
    Wie kan mij helpen?

Grtz Marion

PS woon in de regio rotterdam

#3151274 Quote

hoi,
    ik weet niet hoe lang je bent? Ik ben 1.80 en bij mijn eerste zwangeschap had ik moeite om lange broeken te vinden. Nu vind ik het ineens geen probleem! Het lijkt alsof de meeste broeken wat langer zijn ofzo.
    Ik heb 2 broeken van noppies en die zijn zelfs iets te lang.
    Bij bv H&M hoef ik niet te kijken, zwanger of niet die zijn altijd te kort/.
    ELke

#3151275 Quote

ps volgens mij hadden ze van noppies zelfs ''extra lang'' maar die had ik dus niet nodig. Je moet dan echt even zoeken naar een winkel met een grote Noppies collectie.
    Elke

#3151278 Quote

hoi,

ik ben 1.85 en heb er ook altijd moeite mee, al moet ik nageven zoals hierboven al gezegd,.. de broeken worden langer, 4 jaar terug was het echt nog erger.

ik heb 2 spijkerbroeken van de h&m, een skinny dus met laarzen er over valt het niet op en de andere kan net maar meestal sla ik de pijpen een slag om, ook leuk op laarzen toch.

voor nette broeken heb ik ook nooit kunnen slagen, misschien is een 3 kwart model een idee voor je, of anders gewoon wat leuke rokjes of jurkjes.

ik vind noppies persoonlijk erg duur maar als je nog lang moet ik een goede leuke broek ook wel heel wat waard natuurlijk.

succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct