Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

echt de allerlaatste keer :( nog 4.5 week te gaan.

• Auteur

Over vier weken ben ik uitgerekend van onze derde kindje, een zoontje, geweldig toch na twee meiden?

ons huis is meer dan vol, we hebben meer kinderwagen en autostoelen dan we kwijt kunnen.

ik ben dik en ik ben moe en ik ben het zat, kan niet wachten om na al die jaren weer eens tijden lang leuke kleding te dragen en op gewicht te zijn, energie te hebben…

maar toch,…..

dit was het dan, bijna het einde van de zwangerschappen, die spannende test momenten, de 20 weken echo's, spulletjes uitzoeken, namen verzinnen, trapjes voelen.
    Zucht,..het is toch wel snel gegaan allemaal.

zo ik moest het even kwijt.

#3151282 Quote

hoihoi,

o klinkt heel bekend. Hier zwanger van ons derde ukkie, een meisje na twee jongens. Ik heb nog niet echt zat van het zwanger zijn, maar wil wel meer energie hebben, vooral voor de kids.

Ik ben 18 november uitgerekend. Ongeveer tegelijk? Ik krijg een geplande keizersnede over 3 weken en ben ook heel dubbel. Wil heel graag mijn meisje zien en vasthouden en haar leren kennen, maar vind het ook zo lekker als ze in mijn buik trappeld.

Kan me ook niet voorstellen dat ik echt niet meer zwanger ben enzo. Maar een 4e zit niet in de planning. Doe ook al de jongens spullen weg die te klein zijn. Ook wij groeien uit ons huis haha.

Geniet nog ff van de "laatste loodjes", want die zijn zowel zwaar als heel mooi!

Groetjes babymama

#3151284 Quote

Hey:D,

Hier woensdag 36 weken zwanger van me 3de zoontje.
    Vind zwanger zijn heerlijk,heb niet veel klachten,maar ja energie mis ik wel.
    Ben ook wel blij als me buik weg is en ik normaal ken bewegen en kleden.
    Dus tja nog effe afwachten tot hij zich aankondigt:D.

Groetjes Franny

ps:Is ook de laatste zwangerschap

#3151305 Quote

Hi dames,

Hier ook een zwangere van de laatste.
    Ben nu 15 weken, heb een heel andere zwangerschap dan de vorige, maar merk ook dat ik er minder mee bezig ben. En voor mij geldt: ik ben opgelucht dat ik hierna (als alles natuurlijk goed verloopt) nooit meer zwanger hoef te zijn. Ik vind het gewoon echt niet leuk. Spelen met mijn meisje, van 11 maanden, vind ik 100x dankbaarder dan het dragen van een kindje.
    Ik kijk uit naar april: dan is mijn gezinnetje compleet (eind nov. weten we wat het wordt…), kan ik werken aan de terugkeer van mijn lijf en neem ik voorgoed afscheid van de door mijn lijf gierende hormonen (of in elk geval: tot de overgang ;))

Voor jullie: geniet ervan!
    Voor mezelf: toitoitoi.
    hihihi

Groetjes, Dee

#3151315 Quote

Hoi Janneke,

Gek he als je weet dat het de laatste keer is! Dit is waarschijnlijk (mijn man begon al over een derde kindje) mijn laatste zwangerschap.
    Dus extra genieten!! En wie weet gaat het over een paar jaar nog kriebelen,   je bent jong genoeg!

liefs Maris

#3151330 Quote

hoi

Hier nog een met nog 5 weken te gaan en die er helemaal klaar mee is!!!!!!!!!!!!
    Heerlijk straks geen dikke buik meer en geen kwaaltjes pfffffff.
    Dit is mijn vierde ( onverwacht ) en nu gaan we maar serieuse maatregelen nemen hierna voor mij geen kadootjes meer
    Ben 26 november uitgeteld en mijn kids zijn bijna 5, 3 en half , en 16 maand.

sterkte er maar mee hebben we hard nodig

groetjes D

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3151331 Quote

hee meiden,

fijn te lezen dat ik niet de enige ben, en toevallig ook een paar mama's zwanger van de derde, grappig babymama, jiij 2 jongens en nu een meid, ik andersom en ik ben de 19e uitgerekend. we hadden elkaar eerder moeten tegen komen dan hadden we spullen kunnen ruilen hihi. maar voor jou schiet het al echt op door de keizersnede. niks ernstigs hoop ik?

bij jou komt er wel een 3e toch maris,..als je man het er nu al over heeft haha. bij ons geen 4e hoor,..het zou evt over 10 jaar ook nog kunnen, sommigen beginnen pas als ze 37 zijn dus wie weet, maar dan wordt het wel een heel groot leeftijdsverschil en ik mag hopen dat ik tegen die tijd het hele baby-gebeuren definitief uit mijn hoofd heb gezet,maar zeg nooit nooit.

gr janneke

#3151332 Quote

hoi Done, ( expres uitgekozen die naam omdat je nu done bent?)

een 4 e kadootje, tja dat lijkt me ook even slikken. je zal het flink druk hebben nu, ik heb een dochter van 3.5 en een dochter van 16 maanden net als jij, maar jij moet ook nog een elke keer naar school en zwemles neem ik aan.//pfffff, ik word al moe als ik er aan denk haha.

#3151333 Quote

Hoi Janneke,

Ja het zou kunnen hoor een derde. hahaha Het ligt aan de bevalling, maar ja die was nu ook niet echt gemakkelijk en toch voor een tweede….
    Ik ken alleen iemand die voor een derde ging en die kreeg een tweeling. Leuk hoor, maar je moet meteen een andere auto enzo, dus dat zijn wel dingen waarmee je rekening moet houden.
    Ik denk wel dat ik er dan iets langer tussen wil, maar ja ik denk zelf dat het wel weer gaat kriebelen na een jaar of zo.

Hoe vind Lotte het trouwens? Die heeft er nu natuurlijk veel meer weet van dan toen je zwanger was van Feline.

liefs Maris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct