Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie ook in de week van 22-27 juni 2009 uitgeteld

• Auteur

hallo

ik ben pien en ben er net sinds deze week achter dat ik zwanger ben
    en uigerekend in juni 2009
    ik zou graag met meiden willen kletsen die dan ook uitgeteld zijn
    zodat we samen  er naar toe kunnen leven

ik ben zwanger van mijn derde kindje

groetjes pien

#3151554 Quote

Hoi Pien,

Ik ben Ryanne, 26 jaar oud en 5 weken en 2 dagen zwanger van ons 1e kindje. Ik ben uitgerekend op 24 juni. Ik mag komende dinsdag al naar de verloskundige, omdat ik een miskraam heb gehad, helaas. Dus nu heel hard duimen dat het goed blijft gaan. Maar voel me er een stuk beter bij.
    Ik zit ook bij het uitgerekend in juni forum, maar daar wordt het nu wel heel erg druk.

Maar woh, je derder kindje al. Ik ga eerst maar eens voor 1! Ik kan je wel mooi om raad vragen, jij weet natuurlijk al vanalles!

Hoe voel jij je? Last van kwaaltjes. Ik niet echt. Ik voel mijn borsten een beetje en beetje moe, maar niet overdreven ofzo. Hoop dat het zo blijft!

Groetjes
    Ryanne

#3151559 Quote

hallo ryanne en jolien

fijn dat jullie me willen kletsen want ik vond het ook zo druk op juni forum en zo heb je hoop ik een redelijk klein klupje dat in de zelfde week is uit geteld.
    ik ben denk ik 22 juni uitgeteld mijn laatste ongi was 15 sept. maar bij sommige sites vragen ze de lengte van je cyclus en die weet ik niet ik heb er een gehad van 35 en 33 dus ik ga maar op de oudewetse manier vanuit en dan is het 22 ni.

ik heb geen kwaaltjes dus dat is wel lekker had ik bij de anderen ook niet hoor.
      dus het is dan wel saai want je weet dat je zwanger bent maar merkt nog niks.

zullen wij ook een ijstje maken?

pien 33 jaar 3e kindje   uitgeteld 22 juni 2009

groetjes pien

#3151560 Quote

Oke:
    Jolien, 33 jaar, tweede kindje en uitgerekend op 27 juni…..

Leuk!

#3151561 Quote

Hoi!

Ik ben Eva, 25 jaar en nu 5 wkn en 3 dgn zwanger van ons eerste kindje (zwanger in ronde 4). Ik ben 24 juni uitgerekend. Ben wel een beetje moe, last van mn borsten, maar ja.. het valt allemaal (nog) wel mee.
    13 November intake en eerste echo, spannend!

Leuk idee Pien om het juni forum wat preciezer te maken door gewoon deze week te pakken 🙂

Liefs Eva

#3151564 Quote
    naam                                               leeftijd kindje                                  uitgeteld  op                                                                                                                  
    pien 33 3 22 juni
    ryanne 26 1 24 juni
    eva 25 1 24 juni
    jolien 33 2 27 juni
    Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3151567 Quote

hoi mama's en bijna mama's

Ik vind ook erg druk bij juni mama's ik weet ook niet precies wanneer ik uitgeteld ben ik heb namelijk 5 augustus miskraam gehad en de cyclus erna was 39 dagen en normaal heb ik 28 dus die cyclus kan zolang zijn door miskraam. als ik van me 28 dagen cyclus uitga ben ik 21ste uitgerekend en anders de 24ste dus ik weet het niet helemaal. Maar ik heb ook nog een zoontje van 13mnd. en zelf ben ik 24jaar jong.

Gister was ik opeens heel beroerd en heb ook 2 keer moeten spugen.

Liefs
    Gaby

#3151570 Quote

Hoi allemaal,
    ik ben Maryse, bijna 31 jaar en 5 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje. Ik ben 26 juni uitgerekend. In juni heb ik nog met 6 weken een miskraam gehad, dus ik maak me nu wel overal zorgen om. Ik heb al best wat kwaaltjes. Pijnlijke borsten, duizelig, misselijk (sinds gisteren), buikkrampjes. Maar als een van de kwaaltjes een dag minder is, denk ik gelijk dat het foute boel is. Zoals vandaag, doen mijn borsten ineens minder pijn…..maar da's toch normaal, of niet, dat het elke dag ander is. Jullie begrijpen, ik heb nu voornamelijk geruststelling nodig.
    groetjes

#3151571 Quote

maryse: zo was het toch haha ik ben beetje vergeetachtig meis ga lekker genieten maak je niet druk ik heb ook miskraam gehad en ikdacht dat ik nu wel angstiger zou zijn maar juist helemaal niet. Ik heb goed gevoel en je moet gewoon heeeeeerlijk genieten meis het komt allemaal goed. Echt waar. Knuffie voor jou.

Liefs
    Gaby

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct