Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Tip voor maagzuur!!!!!!! t helpt echt!!!!

• Auteur

Hallo!

Ik ben 31 weken zwanger, en heb veel last van maagzuur! nu kreeg ik van mijn moeder, die t weer van haar moeder heeft een SUPER tip!!!
    Het helpt bij mij zo goed! had echt alles geprobeerd!!!
    een stuk rauwe aardappel, haal wel de schil eraf! stop een stukje in je mond, en kauw het fijn! gewoon doorslikken!
    Het is niet zo lekker, maar bij mij werkt het super!!!
    Ik wilde jullie het toch doorgeven! hopelijk dat het bij jullie net zo werkt als bij mij!!!!

Liefs, Em

#3151551 Quote

Hoi Emmie

Bij mijn vorige zwangerschap ( 6 en half jaar geleden) had ik er ook zo veel last van, nu begint het weer een beetje langzaam aan te komen,,,,

Bij mij werkt het helaas niet :-((( althans, ik word zoooo misselijk van de rauwe aardappel dat ik er van ga spugen, heb het zo vaak geprobeerd, maar helaas.

hoop dat het iedereen wel helpt, want het is een super tip, ik had het ook van mijn moeder, en die weer van haar moeder:-)))

groetjes

Rachel

#3151552 Quote

ps ben 15 weken en 3 dagen :-)))))

#3151556 Quote

Hebben jullie ook al een hap vanillevla geprobeerd?
    Dat hielp mij in mijn eerste zwangerschap ontzettend.

#3151566 Quote

Hallo

Al eens geprobeerd om een glas melk te drinken of een hap suiker/suikerklontje te nemen. Zijn simpele dingen die mij  altijd goed helpen tegen maagzuur.

Groetjes mariska

#3151655 Quote

Hoi hoi,

Eerst heb ik vanalles en nog wat geprobeert maar bij mij hielp echt niets.
    Toen heb ik  in overleg met mijn verloskundige gewoon Rennie's gekocht.

Moet zeggen werkt perfect: 1 voor het slapen gaan en de hele nacht en dag geen last.

Rennie's kan je gewoon gebruiken want dit is het enigste middel wat gemaakt is van ingrediënten die ook door je eigen lichaam aan gemaakt worden. Dit is dit niet schadelijk.

groetjes Masja
    (38 wkn, 6 dgn)

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3151741 Quote

Als deze tips niet helpen en je wilt eigenlijk geen medicijnen slikken. Kun je ook eens langs de accupuncturist gaan. Die kan wat aan het maagzuur doen maar ook voor misselijkheid en rugpijn tijdens je zwangerschap werkt het heel goed.

Liefs,

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct