Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Mei 2009: hoe zit het met de kilo's?

• Auteur

ha meiden,
    ik vroeg me af hoe het met jullie kilo's gaat. Komen jullie al veel aan?
    En hoe staat het met de buiken? Worden ze al zichtbaar?

groetjes
    Patricia mama van Bas*

#3151578 Quote

Hoi,
    net als bij mijn zwangerschap van Bas* begin ik met afvallen. Ik ben 2,5 kilo kwijtgeraakt. Terwijl ik nu eigenlijk niet vaak overgeef. Ik eet echter ook niet overdreven veel. Vandaag zag ik dat ik weer 0,5 kg aangekomen ben. Ik ben dus op de goede weg.

Ik loop al wel in zwangerschapsbroeken, al zo'n 2 weken eigenlijk. Ben altijd een beetje een muts met mijn buik. Broeken zitten al snel te strak rond mijn buik. Nu zit het weer heerlijk, al is het wel even zoeken naar broeken die om zo'n klein buikje blijven zitten.

En hoe is het bij jullie?

liefs Patricia mama van Bas*

#3151579 Quote

Hoi Allemaal,

Ik ben nu 12 weken en 3 dagen en ben al 5,5 kilo bijgekomen. Bij mij begin je nu een klein buikje te zien en ik loop ook al 1 week in zwangerschapsbroeken, mijn oude broeken gingen echt niet meer dicht. Ik kreeg van mensen die ik het nog niet verteld had nu ook echt de vraag of ik zwanger ben.

Mijn vk vertelde omdat ik in juni een mk heb gehad en maar 1 keer ongi ben geweest en nu dus weer zwanger ben, dat dit de reden is dat het dan soms wat sneller gaat in het begin met de kilo's.

Een fijn weekend,
    groetjes

#3151582 Quote

Hoi,

Ik ben tot nu toe alleen nog maar afgevallen, al ruim 3 kilo in totaal. Maak me er niet druk om hoor, heb behoorlijk wat overgewicht dus kan wel wat missen

Bij de eerste zwangerschap ben ik 20 kilo aangekomen, maar bij m'n 2e en 3e dochter viel ik aleen maar af, was ik na de bevalling lichter als voor de zwangerschap. (en dan echt wel 8 kilo lichter ofzo). De vk zei toen al: het kind eet je op. Maar zolang het kindje goed groeit is er niks aan de hand.

Qua buik merk ik nog niet veel, maar heb echt nog veel huid over door de vorige zwangerschappen, dus strak staat het nog niet ofzo. Wel kan ik m'n baarmoeder voelen, en die groeit idd al wel.

Liefs Annemarie

#3151584 Quote

Ja, ik heb een buikje sinds eigenlijk zo'n anderhalve week. Ik ging met vakantie naar Italië en daarna was hij er ineens, hihi.

De weegschaal was eerder niet vriendelijk, maar gistermorgen was ik precies 63 kg, dus een kleine 3 kg gegroeid sinds begin augustus. Daar doe ik het eigenlijk wel voor.
    Ik kan nog een paar lage heupbroeken aan (alleen 's avonds niet meer) en heb mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht. Die zit heerlijk.
    Gelukkig heb ik werkkleding die ik helemaal zelf kan uitkiezen elke dag, dus neem gewoon een maatje groter van broek.

Nu maar hopen dat ik niet in totaal 25 kg ofzo ga aankomen, want dan ben ik echt vierkant denk ik (ben maar 1.63m)…

Doei,

miranda

#3151586 Quote

Ik ben tot nu toe drie kilo aangekomen, op zich vind ik dat nog wel gaan, ben nu 11 weekjes zwanger van de tweede. Maar ik loop ook al een paar weken in mijn positiebroeken van de eerste zwangerschap rond, want ik krijg mijn broeken echt niet meer dicht! Als je mijn buik ziet zou je denken dat ik al op de helft ben of zo….Maar dat had ik bij mijn dochtertje ook. Hoop alleen niet dat ik ook weer zoveel kilo's bijkom als bij mijn dochtertje want toen stond de eindteller op 26 kilo erbij!!! Ik heb er toch zeker 8, 9 maanden over gedaan om die er weer af te krijgen….

Groetjes, Linda

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3151588 Quote

Hallo.

Ik ben niet veel aangekomen.
    Aankomende maandag ben ik 34 weken, en ik ben nog maar een kilo of zes a zeven aangekomen.
    Zelf ben ik hier wel blij mee. Hoeft er ook neit meer zoveel af.
    Maargoed je hebt het zelf neit altijd in de hand.
    Ik snoep ook de hele dag door.

Groet jo

#3151592 Quote

Ik ben nu 16 weken zwanger en tot nu 6 kilo afgevallen sinds de 4e week.
    Denk dat de kleine blijkbaar wat extra nodig heeft, want overgeven doe ik niet. Eet wel iets minder dan voorheen, heb sneller een vol gevoel. 't Zijn nu meer kleinere hapjes, om met name de misselijkheid weg te drukken. (met name koek, zuivel en fruit)

Ach dan hoeft er straks ook niet zoveel meer af…

#3151623 Quote

Ola!
    Ik ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger.
    Ik weet niet zo goed wat ik nou moet zien daar beneden.
    Vrienden zeggen wel "Ja, daar zit wat te komen" maar ik heb altijd al wel een spekbuikje gehad, het buikje dat ik zie zit niet laag genoeg volgens mij…hihi!
    Ik ben sinds het begin nu 1,5 kilo aangekomen.
    Ik heb wel een zwangerschapsbroek gekocht, ik vind het niet lekker, iets dat daar nu strak zit, dat gaat niet meer…

Groetjes,
    Natalie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct