Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoezo 'mooi zwanger'?!

• Auteur

Hallo,

het is maar een schoonheidsprobleempje, ik ben natuurlijk superblij dat ik zwanger mag zijn! Maar ik lees zo vaak in bladen dat je er zo mooi uit ziet als je zwanger bent, dikker en mooier haar, mooie gezonde blos enz.
    Ik heb dat dus totaal niet, ik moet eerst m'n eten controleren op haren  voor ik kan eten, zelfs uit m'n dochters bord vis ik de haren.
    En mn gezicht ziet er niet uit, zo ontzettend onzuiver! En dus voel ik me ook absoluut niet mooi, behalve mn buik dan, haha!
    Wie kent dit probleem en heeft er misschien iets tegen/voor.

Groetjes Gieneke

#3151620 Quote

Hoi Gieneke,

Problemen met mijn haar heb ik niet (lekker kort koppie). Maar mijn gezicht zit ook ineens weer vol 'jeugdpuistjes'. Ik doe er niet heel veel tegen. Alleen dagelijks wassen met water en een dagelijkse scrubcreme (van dove). Dat geeft in elk geval een lekker fris gevoel. Verder gebruik ik enkel een eenvoudige dagcreme en geen make up oid.

Verder gewoon lekker blijven genieten van de zwangerschap. Dit is er in elk geval 1 in de categorie… gaat wel over na de bevalling. Dat moeten we met al die extra kilo's nog maar afwachten. (zit ik overigens ook totaal niet mee. Dat zien we wel na de bevalling. En tegen die tijd heb ik mijn kleine ventje om me druk over te maken. Veeeeel belangrijker)

#3151985 Quote

Hi Gieneke,

Het is volkomen normaal dat jij haar verliest en dat je huid niet straalt van plezier!
    Het is maar net hoe dat jou lichaam reageert op de hormonen!
    De een krijgt juist puistjes en de ander raakt ze weer kwijt.
    Iedereen is anders en echt niet iedereen is stralend zwanger!!!!
    Geniet van je groeiende buikje en laat de rest maar even voor wat het is!
    Na je zwangerschap word alles weer het oude!

Groetjes Ilse

36 weken

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct