Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vraagje

• Auteur

goede morgen dames

ik had even een vraagje maar ik zal eerst mijn verhaal even in het kort vertellen

ik moet eigenlijk aanstaande woensdag ongesteld worden nou heb ik gisteren een test gedaan omdat ik het gevoel had ik dat ik zwanger ben en inderdaad de test was positief wij helemaakl blij natuurlijk maar nu komt het

ik ben zo erg onzekere ben bang dat ik toch ongesteld wordt

ik had dit ook bij mijn dochter die nu twee is bij haar had ik ook steeds het gevoel dat ik ongesteld moest worden

kan iemand mij vertellen of iemand dit ook heeft

heb ik toch misschien te vroeg getest

oh oh ben zo onzeker
    ik wil vandaag wel de verloskundige bellen omdat ik voor mijn dochter een mola zwangerschap had en bij mijn dochter is ook niet alles epel verlopen hele zwanbgerschap ook zo onzeker en toen is ze ook nog eens met een spoedkeizersnede geboren omdat haar hartje te laag was en daarna werden bij mij twee long embolie s geconstateerd

maar wat is wijsheid vandaag al de verloskundige bellen om te vragen voor een echo

sorry dames voor al deze vragen maar ik zit er zo mee

liefs melanie

#3151638 Quote

hoi hoi,

ik zelf heb ook al eens positief getest (zeeer licht streepje) ruim 4dgn voor mijn nod. maar helaas toch ongesteld geworden
    de 2de keer weer voor mijn nod (ruim 4 dgn) getest en heb nu een zoon van 17mnd
    en ben nu weer zwanger, en weer voor mijn nod getest en ben nu 15 wk 😀

dus meid heb goede hoop, en je mag de vk altijd bellen natuurlijk, dan kunnen ze jou wel vertellen hoe en wat.

suc6

groetjes Simone

mv Mart en 15 wk zw

#3151647 Quote

Ik heb nu ook 2 dagen voor mijn NOD getest en ja hoor zwanger!
    Helemaal blij.. Maar had dezelfde ansten. Dat is toch het risico als je zo vroeg test dat je misschien ook een vroege mk opspoor.

Een echo krijg je nu toch nog niet.. daarvoor is het nog te pril.
    ze kunnen nu nog niks zien. Maar misschien kan het je gerusstellen om ze gewoon even te spreken. En maken ze een afspraak voor een echo iets later..?

Succes ermee.. en vast gefeliciteerd!

Jazzie 9wk5dg

#3151649 Quote

wat Jazzie zegt op een echo kunnen ze nou echt helemaal niks zien en anders zien ze alleen een leeg zakje en dan krijg je daar weer angst voor dus meis ik zou wachten tot 7 wkn.   dus nu wel bellen en vragen of je met 7wkn. zwangerschap een echo mag succes meis en ik snap je onzekerheid ik ben aan de ene kant ook bang dat ze niets vinden op de echo maar verder wel goed gevoel maar die angst heb elke (aanstaande)moeder. Ik had bij me zoon ook ik zat helemaal in stress in de wachtkamer hahaha had meteen een hogere bloeddruk.

Liefs
    Gaby

#3151663 Quote

hai sisi wilde aan je vragen met welke test je 4dagen voor je nod getest hebt want ik  kan eigelijk ook niet wachten  ja moet nog wachten tot    8 nov maar wil dan graag eerder testen groetjes

#3151712 Quote

Hallo,

Heb niet alles goed gelezen.
    Maar ook ik heb 4 dagen voor de tijd getest met de kruidvat test zag meer geen dan wel streepje moet in het licht houden, mijn vriend bevestigde dit. Dit is bij de eerste en bij de tweede zwangerschap zo geweest. Daarna bij twijfel heb ik de clearblue digitale test gekocht en ja hoor zwanger!

Groeten Diarich

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3151715 Quote

hoi,

ik heb gewoon kruitvat eigenmerk gekocht, en ze hebben nu ook nieuwe testen bij de kruitvat 2 voor 5 euro. daar kon ik deze keer 4dgn voor mijn nod mee testen.

groetjes Simone

mv Mart en 15 wk zw

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct