Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

namen

• Auteur

Hallo allemaal

ik ben hier sinds kort op het forum,
    ben 21,3 weken zwanger van een zoontje
    nu hebben we een naam bedacht namelijk Yari, maar ik twijfel weer eens..haha het zullen de hormonen wel zijn. als tweede naam hadden we Manó.
    ben benieuwt wat jullie van Yari vinden.

groetjes!

#3151669 Quote

Hoi hoi

Leuke naam toch..
    Ik vind dat je hem al heel bijzonder hebt gemaakt door hem met de Y te schrijven.
    Mijn man wil geen namen die op een i eindigen, en ik wil geen namen die op een a eindigen, dus yari is voor ons helaas niet weggelegd. De i vind ie in kleinvoud, als 20iger lijkt hem dani yari etc namen, niet mooi/ stoer en volwassen klinken. Persoonlijk vind ik namen die op een a eindigen niet mooi, te hard vind ik, vooral bij meidennamen dan, als mara en lara zeg maar. Wordt voor ons nog een behoorlijk karwei hahhah. Maaaar ik vind Yari erg leuk, vooral met die Y!

Groetjes

#3151672 Quote

hoii

ja met de Y vinden wij m ook het leukste..is eens wat anders!
    haha wat een dilemma he voor je een naam hebt, wij hebben er ook echt heel lang over gedacht (en dan begin ik weer te twijfelen hahaha) meisjes naam waren we zo over eens maar we hadden beiden een gevoel dat het een jongetje word.en sinds vorige week weten we ook dat dat zo is!
    denk maar gewoon dat we het bij Yari houden..

groetjes!

#3151691 Quote

Ik had precies zelfde probleem met me man meisjes naam waren we uit jongens naam ging moeilijker toen hadden we de naam Kain maar op gegeven moment vonden we dat het toch niet rond de 30wkn zwanger was dat e ntoen weer gekeken en ja hoor Levi was het toen geworden en nu heet me zoon Levi en past ook beter bij hem. Ik vind Yari ook leuk maar kijk even verder meis.

#3151709 Quote

hallo

kain of levi.. tis heel anders haha.. maar vind levi leuker!
    yari vind ik nog steeds leuk maar we hebben nog de tijd om er aan te wennen.
    veranderen kan altijd!

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct