Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Juli 2009, zwanger van een tweede

• Auteur

Hallo,
    Goed nieuws, gisteren een test gedaan en was positief!
    3 juli uitgerekend…ik dat is op mijn  verjaardag

Ben benieuwd naar medezwangeren 😉

Groetjes….

#3151738 Quote

Hallo Lientje!!

Ik meld me bij deze!! Ik heb vrijdag getest en die was héél licht positief omdat ik eigenlijk pas gister NOD had. Maar ik had in die nacht al iets bloedverlies gehad. Dus dacht dat ik errug vroeg ongi was geworden. Maar het zette niet door, dus eens een test er tegenaan gegooid en daar kwam dus een heel licht streepje. Dus gelijk een clearblue digitale test er tegenaan en daar stond toch echt op "ZWANGER"!! Dus… Ik stond ook helemaal te stuiteren daarna! Vanmorgen nog eens getest en nu is hij dus zwaar positief! Maar wel nog enkele druppies bloedverlies gehad tot zondag, dus hoop wel dat alles goed is… heb vrijdag afspraak bij gyn.

En ik heb al een dochtertje uit september 2006 (ben dus ook in het zomer 2006 gedeelte actief!  (Voor de speurneuzen van daar, haha!!)

Hoe oud is jouw eerste kindje en jongen/meisje??

Ben ook benieuwd naar mede-zwangere van juli!

Groetjes, April

ow ja… ben rond 7 juli uitgeteld

#3151755 Quote

Hallo,

ik ben ook zwanger van me tweede en uitgerekend op 6 juli, weet het ook pas erg kort, en misschien ook wel logisch dat er daarom nog geen juli forum was, maar ben blij dat er 1 begonnen is. Mijn eerste kindje is een meisje en wordt volgende maand 2 jaar, dus we vonden het wel tijd voor een tweede en ben de eerste ronde meteen zwanger geraakt dus we zijn lekker vruchtbaar met z'n 2e 😀

Voor de rest gefeliciteerd met jullie ook nog zo prille zwangerschap

Groetjes Claudia

#3151762 Quote

Hallo dames,

Ook hier een zwangere die op 3 juli 2009 is uitgerekend. Ik ben in verwachting van ons 3e kindje. We hebben al een dochter van 4 en een zoontje van 2.

Hebben jullie al kwaaltjes? Ik eigenlijk nog niet alleen zijn mijn boobies wel wat gevoelig en al wat voller naar mijn idee!

Nou we zullen ongetwijfeld nog  vaak zat met elkaar schrijven!

Groetjes Sannie

Ps. het is wel te hopen dat ze bij de redactie eens wakker worden en de mei, juni en juli forums openen….  

#3151764 Quote

ook hier een misschien zwangere

dit was mn test vanmiddag

#3151781 Quote

Hoi allemaal,

Hoera, hier nog een prille zwangere. Gisteren getest, uitgerekend 5 juli.
    Het is mijn derde zwangerschap, maar in huis het vierde kind (we hebben ook een pleegkindje). De kinderen weten nog van niets hoor, alleen m ´n man. Echt niemand verwacht deze zwangerschap, dus het zal een grote verrassing zijn voor familie en vrienden denk ik.
    Ik voel ook bijna nog niets, mijn borsten zijn wat gevoelig, maar dat is alles. De vorige keren ben ik ook geen dag misselijk geweest. Ik ben al 38 en hoop dat het allemaal goed zal gaan. De kans op een miskraam is wel groter op mijn leeftijd.
    Spannende tijd voor iedereen.

Groetjes, Emma

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3151785 Quote

hallo,

kwaaltjes heb ik voor de verandering wel, ben misselijk, moe, en een beetje prikkelbaar, met de eerste had ik dat niet, was niet misselijk en al helemaal niet moe ofzo, dus ff wennen, dus wie weet wordt dit wel een jongen

Groetjes Claudia

#3151806 Quote

Hallo allemaal,

Ik zit op het ''als zwanger worden langer duurt'' forum, maar lees af en toe ook mee met zwangeren om de moed een beetje te bewaren. Ik heb deze ronde (30) mijn eerste IUI gehad en zit nu op het wachtbankje. As. zaterdag is mijn NOD. Ik wilde aan jullie vragen, wat voelde jullie de week voor je NOD en wanneer zijn jullie gaan testen? Precies op je NOD of erna?
    Ik heb wel dat mijn borsten wat zeer doen en ik ben af en toe wat misselijk, maar ben ook bang dat ik het allemaal verzin!! Ik heb wel af en toe krampen onder in mijn buik, maar anders dan ongesteldheidskrampen. HELP!!

Groetjes Liv

#3151820 Quote

Hoi allemaal,

Ten eerste iedereen gefeliciteerd!!
    Ik wilde ook graag even me verhaal delen.
    Ben volgens mij de jongste hier (19) mijn vriend 31
    Maar hij is gewoon de mooiste en liefste jongen van de wereld!
    maar goed. Maandag test gedaan. licht positief.
    dinsdag en woensdag (6 testen gedaan van verschillende merken) kon het niet geloven,
    Allemaal positief. we zijn super blij. Ik ben nog wel jong maar het was wel gepland… Mischien een paar maanden later want we zijn nog bezig met samenwonen. maar dat gaat rustig door!
    Ik kan niet wachten tot de eerste echo.Ik werk 40 uur dus kan lekker sparen
    Gr Alicia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct