Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ben ik zwanger of niet

• Auteur

hee dames ik heb vanmiddag een test gedaan en dit was het resultaaat wat vinden jullie

#3151765 Quote

Ik zie een streepje!!!

Van harte!!

Ik had dit tijdens deze zwangerschap ook zo bij de eerste test, heb een paar dagen later nog wel een test gedaan. Die was een stuk duidelijker en ben nu 38w4d zwanger!!

#3151766 Quote

hee syl

welke test had je ?ik kant nog niet geloven haha,

#3151773 Quote

hoi hoi

nou ik hem vanacht om 4uur weer een test gedaan en nu niet van da maar kruidvat en deze geeft negatief aan grr ik snap er niks van

#3151777 Quote

Hoi,

Een paar weken geleden heb ik de clear blue test gedaan. Op deze testen zie je zwanger of niet zwanger. Hij gaf niet zwanger aan, jammer dacht ik. Maar een paar dagen later was ik nog niet ongesteld dus ik heb een test gekocht. Dit keer was het dezelfde test als jij hebt. Ik dacht ook een streepje te zien, maar ik was bang dat ik me verbeelde. 's avonds weer een test gedaan en die gaf hetzelfde aan alleen was mijn man erbij en hij dacht ook wel een streepje te zien. We hebben besloten om na een paar dagen nog een keer te testen en weet je was ZWANGER! en nu was het een dikke rode streep.

Ze zeggen altijd een streep is een streep en bij jou zie ik hem duidelijk, dus van harte gefeliciteerd!!!

#3151788 Quote

inderdaad: een streep is een streep!!! En sommige testen zijn gewoon gevoeliger dan andere…. gewoon even wachten en terug testen met ochtendurine…
    Wanneer was je NOD?
    en proficiat he!!!!!!!!!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3151794 Quote

hee tnx meiden ik hoop dat jullie gelijk hebbben

en dat ik snel posi mag testen

liefs mama van caithlyn

#3151797 Quote

hey ken ik jou nog van het forum van vorig jaar?
    wat grappig ik ben nog niet bezig met de derde hoor haha zag opeens jou naam staan en dacht dat klinkt bekend ik ben bevallen op 1 april .
    sterkte en succes

xx

#3151798 Quote
    quote: Kitseltje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2008 15:54:24'));

hey ken ik jou nog van het forum van vorig jaar?
    wat grappig ik ben nog niet bezig met de derde hoor haha zag opeens jou naam staan en dacht dat klinkt bekend ik ben bevallen op 1 april .
    sterkte en succes

xx

klopt ik ben een maart 08 mama grappig ja hihi tnx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct