Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

onzeker…..

• Auteur

Hoi Hoi

Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Ik kan 18 november terecht. Ik ben dan 9 weken en 2 dagen.
    Toch wel weer spannend.

Ik heb nog steeds heel sterk het gevoel dat ik niet klaar ben voor een tweede kindje.
    Weet eigenlijk niet hoe ik hier mee om moet gaan…….
    Zal het aleemaal wel lukken….
    Krijg ik de oppas wel rond… is nl nu al een probleem
    Waar moet de baby slapen…. op zolder???
    Moet de oudste naar de zolder???   Ik vind het zo moeilijk om de oudste (nu 22 maanden) naar de zolder te verbannen. Hij is zo gewent aan zijn kamertje.
    Ik word niet goed van mezelf…….
    Kan er echt nog niet van genieten door al deze stomme dingen.
    Wie herkent dit????

Weet iemand of je je haren nu mag verven als je zwanger bent??? Ik weet het eigelijk niet meer. Volgens mij wel toch?
    Ik moet nl echt naar de kapper ziet er niet uit hahahaha.

Groetjes Judith

#3151792 Quote

Heel herkenbaar, zijn de hormonen
    Ik had het ook bij de tweede en alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen
    Ik weet niet of je je haar mag verven, ik zelf denk van niet, moet je anders bij de kapper navragen

#3151795 Quote

Hoi Judith,

Dit is voor mij heel herkenbaar. Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en de onzekerheid is ook bij mij toegeslagen.
    Kan ik het wel aan, financieel, opvang, drukte etc…
    Vooral s' avonds als ik doodop ben, dan komt de onzekerheid vaak des te harder aan. Ik hoop ook dat het vooral door  de hormonen komt, en hopenlijk dat het na de eerste 3 maanden wat gaat stabiliseren….
    Want ik zou er graag wat meer willen genieten van deze zwangerschap!

Hopenlijk wordt het bij jou ook wat beter!
    PS: wat betreft haar laten verven, tegenwoordig zijn die producten niet zo schadelijk meer. Zou het inderdaad wel eerst even met je kapper overleggen!

#3153589 Quote

hoi hoi

Goh, ik maar denken dat ik gek werd!!
    Wij werken allebei onregelmatig in een gevangenis en elke dag ben ik bang dat ik het allemaal niet rond ga krijgen…ik moet het hartje nog zien!!!
    Al die vraagstukken! ik ben er eigenlijk even klaar mee….het zorgt er bijna voor dat je niet kan genieten van het feit dat je voor je eerste keer zwanger bent!!
    hormonen of niet…het is echt lastig!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct