Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie heeft er een Quinny Buzz??

• Auteur

Hai allemaal,

Ik ben me aan het orienteren op een kinderwagen en mijn oog is gevallen op de Quinny Buzz.

Nou is mijn vraag:
    Wie heeft een Quinny Buzz en hoe bevalt ie?
    Zijn er voor-en nadelen?

Het lijkt mij een mooie compacte kinderwagen, maar kan ik er bijv. ook makkelijk mee door het bos wandelen? Of moet ik dan 3 grote wielen hebben?

xES

#3151852 Quote

Hoi, xESx,

Ik heb inmiddels bijna 3 jaar de Quinny Buzz. De wagen beviel ons zeker in het begin heel erg goed. Hij is zeer compact en past dus makkelijk in de auto. Ondanks dat ik zeer weinig kracht heb, heb ik de wagen altijd goed in- en uit kunnen klappen.

Nadelen van de wagen vind ik dat nu mijn zoontje ouder en een stuk zwaarder is, dat de Quinny met 3 wielen zeer moeilijk rijdt. De wagen heeft aldoor de neiging om om te klappen. We hebben nu het voorwiel aangepast in de 4-wiels variant en dat rijdt weer een stuk beter.
    Verder is de zitting erg klein. Toen mijn zoontje 2,5 jaar was moesten we de zonnekap er af halen omdat hij er anders niet meer in paste. Wij hebben nog de oude zitting (van 2006) en deze schijnt net zo groot te zijn als de grote versie van nu.
    Of de wagen in het bos goed rijdt weet ik niet. Op de camping (met ook zanderige paden) reed de wagen prima (wel regelmatig de wielen schoon maken).

Al met al zijn we toch wel tevreden over de wagen. Misschien is het een tip om een wat ouder kind (2 of 3 jaar) mee te nemen als je verschillende wandelwagens gaat uit proberen. Zonder kinderen rijden alle wagens lekker.

Veel succes met uitzoeken.

Groetjes,
    kkassie

#3151926 Quote

Hai kkassie,

Bedankt voor je reactie!
    We hebben hem gekocht hoor (geen nieuwe maar 2e hands)
    Voordat we gingen kijken zijn we toch eerst nog even langs de Prenatal geweest om te kijken of dit de juiste wagen voor ons is en dat was het!

Ben er helemaal superblij mee…..

xESx

#3151949 Quote

Hallo xEs,

Ik heb ook een quinny buzz van 2006. Ik vond en vind het nog steeds en erg fijne wandelwagen. Zeer makkelijk in en uit te klappen, hij wandeld perfect. Je kunt er niet fijn mee in het bos wandelen, dat kunnen de kleine voorwieltjes niet aan.

Nou veel plezier met je quinny buzz

Groetjes Anne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct