Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

buggypod, voetenplank of kinderwagen voor 2 kids?

• Auteur

Hoi,

Wij hebben een dochter, Yanna  van nu 19 maanden en eind januari verwachten we ons tweede kindje. (Yanna is dan 22 mnd).
    Hele stukken lopen naar de stad/winkels (10-15min) zal haar dan nog niet lukken. We twijfelen we een beetje wat we qua vervoer moeten doen.

– Een buggypod (zo'n inklapstoeltje wat je aan de kinderwagen kan klikken) Als dat trouwens past, we hebben een quinny freestyle.
    – Voetenplank achter de kinderwagen, maar je ziet daar iedereen zo beroerd achter lopen dat ons dat echt niks lijkt. Of hebben jullie andere ervaringen???
    – Baby in de draagzak en Yanna voorlopig nog in de kinderwagen?
    – Na twee maanden allebei in de fietskar? En deze ook als kinderwagen gaan gebruiken?
    – Of een kinderwagen kopen waar ze met z'n tweeetjes in kunnen? Maar hoe lang zou je die nou nog gebruiken???

Jullie ideeën?

Liesbeth

#3151858 Quote

Ik had een plankje
    Bij mij zat er 1,5 jaar verschil tussen. Ik had er geen last mee met lopen

We hadden wel een goedkope driewieler voor erbij als we een lange dag weggingen
    En later gebruikte we deze afwisselend voor beide kinderen

#3151881 Quote

Ik kan prima lopen met plankje achter de kinderwagen. Een duowagen is misschien wel handig, maar wel duur voor een korte periode.
    Baby in draagzak en peuter in de kinderwagen kan ook.

#3151903 Quote

Hoi,

Tussen mijn oudste en jongste zat 18 maanden. Ik heb toen een dubbele wagen gekocht, was redelijk te betalen 100 euro (later ook weer verkocht), maar er moest wel weer zo'n babynestje in. Ik vond het wel fijn hoor. Ik liep toch altijd wel hele afstanden naar de stad en winkels en om de oudste nou te laten staan. Zo'n plankje vind ik ook niet lopen, waar laat je je benen. Hij had zelf ook nooit zoveel kunnen lopen en steeds gezeur ik ben moe of lopen in peutertempo, ik moest er niet aandenken. Later toen ze groter werden zaten ze ook nog vaak in wagen, dat was zo gezellig. Konden ze met elkaar "praten" en een lol dat ze dan hadden. Was wel zwaar met duwen.
    Maar al met al: ik vond het een goede aankoop waar ik het geld wel afgelopen heb.

groetjes, keesje

#3151915 Quote

wij hebben een plankje gekocht er zit bij ons 23 maanden tussen als de baby geboren wordt  was afgelopenn zondag uitgerekent maar er is nog niks  dus we moeten eerst nog zelf kijken hoe het zal gaan. ik heb het plankje op markplaats gekocht en ik dacht ik kijk eerst hoe dat gaat gaat dat niet dan kan ik altijd nog een duowagen kopen en mijn zoon wilt nu al liever lopen dan in de wagen zitten en hij vind het leuk op het plankje hebben we al eens geprobeert. dus wij zien wel.

groetjes dominique

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct