Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

voor carina!

• Auteur

hoi!

wist niet zeker of je mijn topic laatst nog gelezen hebt?

uit onze onderzoeken is alleen naar voren gekomen dat ik de lichtste vorm van factor 5 leiden heb.
    een bloedstollingsafwijking heterozygoot.
    arts gaf aan dat het in mijn geval geen oorzaak van de missers is,ik het niet doorgeef en alleen na een bevalling 6 weken antistolling mag innemen om risico op trombose uit te sluiten.

goed nieuws dus!
    had even 3 dgn nodig om het ook als zodanig te zien en te ervaren. op internet lees je alleen maar gruwel.gelukkig konden hier een aantal dames mij de bevestiging geven.

afgelopen maand dus aan de klus gegaan en het word dus weer spannend!

hoe is het met jou?verloopt alles nog goed?ben even benieuwd..

gr ester

#3152220 Quote

hoi ester!

stom zeg.. dat ik dit berichtje niet eerder gezien heb!
    zullen de hormonen wel zijn…

gelukkig zijn de uitslagen niet schokkend geweest, al kan ik me voorstellen dat je wel even schrikt als ze iets in je bloed vinden.
    ik hoo pdat het jou ook de rust geeft en de moed om er weer helemaal voor te gaan.
    bij ons was dat in ieder geval wel zo!
    en je weet hoe dat afgelopen is!.. was toch wel heeeel snel weer zwanger!

op dit moment ben ik alweer 24 weken en 5 dagen op weg.
    het gaat super!
    de kleine groeit goed en ik voel hem/ haar al vanaf de 18 weken bijna dagelijks. en sinds een paar weken meerdere keren per dag.
    afgelopen weekend zag ik zelfs mijn buik bewegen. dat was zo'n rare gewaarwording!

ik ben blij dat we het toch nog hebben gedurft.. het proberen een kidnje van ons tweetjes te maken. want het lijkt er nu toch echt op dat het gaat gebeuren!

wij weten trouwens nog niet wat het wordt, maar heb al vanaf het begin heel sterk het gevoel dat het een jongetje is. maarja, dat hoeft natuurlijk niks te zeggen!

die momenten van even slikken en weer doorgaan, die heb ik ook nog weleens hoor!
    een paar weken terug nog. toen ik eigenlijk ook op punt van bevallen had kunnen staan en mijn schoonzus een dochtertje op de wereld zette.
    ook al ben ik superblij met het wondertje in mijn buik, het steekt behoorlijk op zo'n moment hoor!

Ik ben blij te lezen dat jullie er ook weer helemaal voor gaan!
    en ik hoop dat het voor jullie ook de 4 keer is scheepsrecht mag worden, net als bij ons!
    dikke knuffel Carina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct