Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

afscheidskadootje

• Auteur

Hallo,

ik ben 6 maart uitgerekent. we zijn 22 weken  zwanger van een jongetje en we zijn er heel erg bij mee!

Maar nu werk ik op een peuterspeelzaal en daar ga ik vanaf januari mee stoppen. Omdat het voor een dag is en ik geen passende oppas kan vinden.Ik werk ook nog bij een gezin met vier kinderen als partime nanny. Dat blijf ik na mijn verlof gewoon doen.
    Maar ik zoek nu dus een passende afscheids traktatie die ik de kindjes van mijn groep kan geven op de peutersspeelzaal! Iemand een idee?
    Zoek iets leuks wat eventueel ook met zwanger zijn te maken heeft..
    Hopelijk heeft iemand een ideetje daarvoor!

Groetjes Yurah

#3151938 Quote

hoi hoi
    Misschien een leuk idee voor je…
    Je kan soepstengels halen, die doop je in de chocolade pasta, en dan haal je door de blauw witte muisjes heen, is onwijs leuk en super lekker voor die kleine kids!

xxx

#3151941 Quote

hoi trotse mama

ja das op zich wel een leuk idee maar dan weet gelijk iedereen dat er een jongen komt haha en das niet de bedoeling!
    maar misschien kan ik dat idee wel voor als ons kindje geboren is bewaren…
    voor de kids!
    in ieder geval bedankt!

#3151942 Quote

hello
    Ik wist niet dat niemand het nog wist hahaha dan zou je ook de roze witte EN blauwe witte door elkaar heen kunnen mengen….. dan weet nog niemand het 😉

#3151943 Quote

Hoi, hoi, bij ons op de peuterspeelzaal hadden ze laatst ies heel leuks uitgedeeld. Ze hadden van die hele dunne doorzichtige handschoenen (wibra) en die gevuld met popcorn, en daar hadden ze een houten horloge bij gedaan, Ideaal en heel orgineel voor deze leeftijd, vond ik zelf. Misschien heb je er iets aan? Heel veel   succes in ieder geval, groetjes Wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct