Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

laatste loodjes, auw auw

• Auteur

Voor mij zijn de laatste aangebroken, nog drie weekjes!
    Althans tot de uitgerekende datum, 21 nov '08.

Ik vind het allemaal wel spannend, die kleine is nu flink aan het groeien en dat voel je wel.
    Ben afgelopen dinsdag bij vk geweest en toen dachten ze eerst dat de kleine volledig ingedaald was, maar na inwendig onderzoek bleek dat de kleine helemaal nog niet ver ingedaald was, zelfs een stuk minder ver als ongeveer zou moeten.
    Ik ben dus wel benieuwd of het volgende week verder is ingedaald.

Ik voel wel heel veel getrap en geduw tegen mijn bekken aan, maar niet echt verder. En mijn ribben ontspringen de dans helaas ook niet. Die doen zo zeer!!!

Hebben jullie ook ervaring dat de kleine niet goed indaald? Of heel laat.
    Mogelijk kan dat toch betekenen dat je bekken te smal is?

Ik ben benieuwd. We wachten maar rustig af, meer kunnen we toch niet doen.

Groetjes Anouk

nu 37+1 week van de eerste.

#3151969 Quote

Hai Anouk

Als je bekken te smal waren hadden ze dat allang al gezegd hoor!

Die van mij is ook nog niet ingedaald en ik ben over 5 dagen uitgerekend. nu moet ik er wel bij zeggen dat et de tweede is dus dan hoeft het nog niet ingedaald te zijn!

Veel sterkte met de laatste loodjes

Groetjes Brenda

#3151971 Quote

Hoi Anouk,

Volgens mij komt een te smal bekken zeer zelden voor, dus die kans is wel erg klein. Snap wel dat het allemaal wat pijnlijk is nu, het bekken is bot, dus dat rekt niet zo lekker mee. En je bent 37 weken zie ik, dus er is nog tijd voor het indalen. Ik hoop voor je dat dat snel gebeurt. Soms kan het zijn dat het kindje niet indaalt, dat gebeurt dan pas tijdens de bevalling, maar meestal gebeurt het van tevoren.
    Hoop dat je er iets aan hebt, veel plezier met bevallen en het krijgen van je kindje!

Groetjes Jolie (25+4 weken zwanger van de tweede)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct