Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie heeft ervaring met inleiding??

• Auteur

Hallo meiden!!
    ik wou graag weten of er meiden en vrouwen zijn hierrr,,,
    die ervaring hebben met een inleiding in het ziekenhuis..
    want ik ben nu 11dagen overtijd ik was op 21 oktober dit jaar uitgerekend van me 1e kindje maar ze wilt maar niet vanzelf komen dus nu word ik aanstaande dinsdag morgen vroeg in geleid en nu is mij vraag of jullie ervaring hebben want begin toch wel een beetje bang te worden hihihi maar das normaal toch??
    ik hoor het graag hopelijk snel
    bedankt voor jullie hulp
    Kuss Jenny

#3151987 Quote

hoi,

spannend hoor.. dinsdag misschien je kindje in je armen 😀
    bang moet je niet zijn.. je moet blij zijn .. je kindje lekker vast te kunnen houden.

ik zelf ben bij mijn eerst ingeleid met 39wk.. het ging ongeveer zo:

7.45 in het ziekenhuis
    ctg , infuus prikken enz
    11 uur vliezen door geprikt.. vrij snel daarna begonnen de weeen.. wel heftige weeen (been en rug weeen) kon ze niet opvangen, dus kreeg ik een ruggen prik.
    de middag heb ik relax door gebracht, om 17.00 kreeg ik pers drang..maar mocht pas mee persen om 18.00 uur en om 18.45 is onze zoon Mart geboren.

ik vond het inleiden helemaal niet erg.. wel fijn dat ze mij hielpen en we onze kleine vent eindelijk vast konden houden.
    iedereen ervaart het natuurlijk anders, meer weeen, weeen storm.. of zoals mij misschien een opluchting.

ik hoop voor jou op het beste en dat jullie dinsdag een kleine beeb hebben…

suc6

groetjes Simone

mv Mart en 16wk zw

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct