Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Geen kwaaltjes!!!

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik heb net even alle reacties gelezen van iedereen en begrijp me niet verkeerd, maar ik heb nooit de indruk willen wekken dat vrouwen met zwangerschapsklachten aanstellers zijn en ook niet zo gezegd.

Ik heb het in mijn omgeving met vriendinnen ook genoeg meegemaakt, eentje was zelfs 9 maanden lang kost misselijk, maar ik vroeg me gewoon af of het met een bepaalde instelling te maken heeft en hoe je met je klachten om gaat.

Blijkbaar niet, want als ik lees dat het kan verschillen van zwangerschap tot zwangerschap en of je er nu 1 of 2 of 3 hebt gehad maakt dus geen verschil, dat blijkt!

Ik was niet van plan om boze reacties uit te lokken van jullie mama's, sorry als ik iemand voor zijn kop stoot hiermee.

Ik zal er zeker van genieten dat ik, nog nergens, last van heb en als het wel zo is zal ik jullie dat zeker laten weten.

Geniet allemaal van de mooie tijd en voor de meiden die wel veel last van kwaaltjes hebben wil ik even zeggen:
    Kop op en "elk probleem heeft een geschenk in de hand", jullie kleine wondertje starks in de armen houden en lekker knuffelen!

xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct