Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ons huis/ babykamer

• Auteur

ik heb een vraagje
    ik ben zwanger maar dit huis is nog niet echt geschikt voor baby's
    we willen nog heel wat opknappen maar mijn vriend werkt heel veel en komt er ook veel op mij neer
    niet dat ik het erg vind maar ja wil wel alles in orde hebben
    wie heeft er tips om dit op te bouwen
    denk aan de woonkamer/keuken/slaapkamer/en hobby kamer
    de hobby kamer wordt de baby kamer

iemand ideeen hoe ik dat kan aanpakken of wie lijkt het leuk om mee te helpen
    samen is altijd leuker en zo leer je mensen kenne
    we wonen in venlo
    grtz sylvia 24 jaar jong

#3152104 Quote

Heb je geen vrienden/ouders die je hiermee kunnen helpen?

Vind het wat raar dat je vriend niet wil/kan mee helpen met de opbouw van de babykamer… Mijn man werkt min. 60 uur in de week, heeft daarnaast nog een hobby die veel tijd inneemt, maar toch zorgt hij er wel voor dat straks de babykamer klaar is. Gewoon af en toe eens een dagje vrijnemen, in de avonduren wat doen of op zaterdag…
    En je kunt het wel druk hebben, maar als je wilt dan lukt dat heus wel!

Succes met alles!!

Liefs Rixt

#3152111 Quote

Hallo!
    Ik woon in een huis met maar 1 slaapkamer.
    Dankzij BKR-gedoe moet ik nog drie jaar wachten met de verkoop en de koop van een groter huis…
    Heel frustrerend, want ik heb inmiddels een goede baan en samen kunnen we er zeker op vooruit gaan qua huis. ( Studeerde destijds)

Eerst schaamde ik me een beetje, niet eens een extra aparte babykamer…
    Maar nu denk ik; onze situatie is erg stabiel, we hebben zoveel liefde te geven en er valt best een mouw aan te passen.

We hebben een erg grote slaapkamer, wonen midden in het centrum en kunnen eventueel na een jaar een mooie futon kopen voor onszelf, or whatever, het komt wel goed.
    Nu moeten wij ook ons huis opknappen. We zijn van twee losbollen heel rap naar twee verantwoordelijke, getrouwde en dolgelukkige mensen gegroeid. Ons huis is alleen nog niet meegegroeid…

Gelukkig hebben we veel vrienden, binnenkort gaan we met zijn allen in een weekend ons hele huis aanpakken. Mijn moeder en schoonmoeder gaan samen met mij een dag de hele boel schoonmaken.
    Zo gaat het ons lukken. Mijn vriend is niet handig en werkt ook aardig wat,
    maar hij neemt me nu al een heleboel uit handen. Laatst heb ik gezegd dat ie daar even mee moet wachten tot ik echt dingen zelf niet kan, hahaha!

Maar goed, verzamel mensen uit je omgeving en overleg eens goed met je vriend joh!

Doe inspiratie op op websites en in woonwinkels. Ik ga eerst goed nadenken over de combinatie van aan te schaffen dingen, normaal koop ik her en daar wat en bij elkaar wordt t niks, maar misschien ben jij wel een echte binnenhuisarchitect ( stiekem…)

Succes ermee!

Natalie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct