Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vraagje ??

• Auteur

Hallo aanstaande moeders,

Ik heb een vraagje aan jullie!
    Maar eerst zal ik me in het kort aan jullie voorstellen.

Ik ben een jonge meid, van 26 jr.   Heb op mijn 24e jr. een miskraam gehad. ( Bij 10 wk)  Mijn vriend en ik zijn een paar maanden later uit elkaar gegaan.

Inmiddels weer helemaal gelukkig te zijn. Begint het bij mij toch wel weer erg te kriebelen…

Moet jullie eerlijk bekennen dat we nog niet echt bezig zijn voor de aller eerste ronde  we zijn namelijk nog druk met het huis bezig. Dat willen we eigenlijk wel klaar hebben, voordat er een kleine komt.

Na mijn miskraam. heb ik een zeer onregelmatige cyclus. De laatste tijd begint het wel wat zo rond de 33 d te zitten. Ja, en nu komt het. Mijn vriend en ik vrijen zonder het rubbertje. Dit ook omdat ik niet weer aan de pil wil. En ik kan niet zo goed tegen die rubbertjes. i.v.m: blaasontsteking, schimmel infectie's… Dus voor het zingen de kerk uit!!!

Maar nu zit ik inmiddels al op dag 37. En de red devils hebben zich nog niet laten zien. Is de kans miss groot dat ik zwanger ben??? wat denken jullie.

Ik voel wel zo nu en dan kleine steekjes in mijn buik ( rechts aan de zijkant) en heb steeds zo'n opgezet gevoel??
    En had vorige week een schimmel infectie. terwijl ik dat al een hele tijd niet heb gehad. ( Dat hebben sommige vrouwen toch ook als ze zwanger zijn?)

Ik heb tegen mezelf gezegd: pas een test doen, na een dikke week over tijd te zijn. Alleen omdat ik dus steeds zo'n onregelmatige cyclus heb… ga ik maar uit van de laatste. en dat was met 33 d.

Mocht het zo zijn. dan is het van harte welkom hoor…

maar als jullie dit zo lezen, wat voor gevoel krijgen jullie erbij? wel/ niet zwanger.

#3152084 Quote

hey meid ik denk zelf dat er nog niks over te zeggen valt sorry….
    en ik denk ook dat een test echte duiderlijkheid kan geven en verder nog niet… maar meid als jullie graag een kindje willen dan wens ik dat jullie van harte!! dus dan zal ik voor jullie duimen!! laat je het nog wel weten verder??

veel liefs sam.

#3152086 Quote

hey,

bedankt voor je snelle reactie!

Hoe bedoel je eigenlijk: ik denk dat er nog niks over te zeggen valt??…

Ik wacht het nog een paar dagen af. En dan doe ik voor het weekend wel een testje!
    mijn vriend zei: waarom haal je er nu niet gelijk een!

Maar ik denk dat dat sowieso nog te vroeg is. En heb stiekum de hoop dat het raak is! ben bang voo de teleurstelling! snap je?

want ik wil zo graag onze eigen kleine wonder vast kunnen houden…

hou je wel op de hoogte!

#3152088 Quote

Pff lastig hoor. Bij mij voelt zwanger zijn in het begin net als ongesteld worden. Ik zou gewoon de test doen hoor! Je moet toch een keer aan die teleurstelling geloven als het zover komt wat ik dan weer niet hoop.

gr.Ing

#3152090 Quote

heey

hahaha wat ik bedoel is niet  rood of wel  rood zegt niet altijd heel erg veel en omdat je zei dat je het niet regelmatig had en soms ben je niet  rood en heb je het gewoon een   keer een maand over geslagen en het kan zijn dat als je wel rood word je toch zwanger bent.. dus vandaar dat ik dat zeg en als je al niet regelmatig bent kun je daar weinig over zeggen en moet je gewoon je gevoel volgen en testen

#3152097 Quote

hey meiden,

Ik wil het zo graag !!!
    En dat terwijl we nog geen eens aan de eerste ronde zijn begonnen…

Heb wel een opgezet gevoel. en het lijkt ook dat mijn buikje iets dikker is dan normaal.
    ( heb de knoop al los hihi)

Zelf denk ik dat mijn cyclus me dit x voor de gek houdt.
    Voor jullie een kort overzichtje van de afgelopen cyclusen:

april: 44d        
    Mei: 33d
    juni: 31d
    juli: 36d
    aug: 33d
    sept: 33d

nu inmiddels 37d.

Alleen deze maand is ''voor het zingen de kerk uit''
    niet helemaal goed gegaan. volgens mijn vriend

ik wacht het af tot a.s vrijdag! als dan de red devils zich nog niet hebben laten zien. dan gooi ik er toch maar een testje tegen aan…

hou jullie op de hoogte

ps: ik kan me namelijk niet echt meer goed herinderen hoe ik me bij de eerste zwangerschap voelde( wat ik voelde)… weet alleen nog dat ik op dag 37 een test deed. en dat die gelijk positief was. en een wk later kreeg ik last van mijn borsten.

wat zijn jullie kwaaltjes in het begin geweest??

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3152134 Quote

Hihi, ik moet wel lachen om je verhaal. Je weet toch dat je met  "voor het het zingen de kerk uitgaat" ook zwanger kunt worden.

Weet je wat je moet doen, gewoon een test kopen dan weet je het.

Ik ben er benieuwd!! Succes

#3152136 Quote

hey,

Ja, ik weet dat je zwanger kunt raken als je " voor het zingen de kerk uit gaat"…
    Maar we zijn nog niet echt bezig met een kleine. Mocht het er wel van komen, dan vinden we het niet erg. Snap je? Dus zou het van harte welkom zijn.

Daarom is het misschien nu ook wel zo spannend. Stiekum zou ik het wel weer graag willen hoor. Daarom ben ik nu ook zo bang, dat mijn cyclus me erg voor de gek houdt.

maar ja, wil tot vrijdag wachten met testen. heb wel last van puistjes, opgezet gevoel, klein beetje last van tepels. en moet vaker plassen. ( kleine beetjes)

#3152142 Quote

Hoi dagdroomertje,

ik had je berichtje al eerder gelezen en nu weer en moet toch even reageren.

Ik ben nu 7 weken zwanger van de tweede. Bij de eerste had ik bijna geen kwaaltjes. Wel moe en meer plassen maar verder niks. Nu ben ik moe, misselijk, veel plassen gevoel van gespannenheid aan me borsten, maar als ik eraan voel met me handen dan voel ik niks bijzonders.

Ook ik moest wel lachen met 'voor het zingen de kerk uit'. Meiss, wat doe je je mannetje aan! Zeker als je toch zwanger wilt worden. Het lijkt me niet zo fijn voor een man om op het hoogtepunt terug te moeten trekken.
    En voor die tijd komt er toch al voorvocht bij hem uit en dat bevat ook vaak al zaadjes.
    Grote kans dus dat je zwanger wordt.

Alleen een test kan je zekerheid geven. Nou meid succes ermee, en laat je even weten als je de test hebt gedaan.

Liefs,

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct