Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kwaaltjes….?

• Auteur

Hallo aanstaande moeders,

( Ik heb ook al een topic onder de naam: '' vraagje').

Alleen zou ik graag van jullie willen weten, of jullie ook last hebben/ hadden  van kwaaltjes. En dan bedoel ik meer in het begin van je zwangerschap! eigenlijk nog voor dat je een test deed…

wij zijn nog niet met de eerste ronde begonnen. En heb een zeer onregelmatige cyclus.
    Het zit de laatste tijd z rond de 33 dagen. Maar nu zit ik al op dag 38. En nog steeds niet ongi.

heb wel last van pukkeltjes, opgezet gevoel ( vooral eind van de dag) kan dan de knoop niet meer vast hebben. een beetje gevoelige tepels!!!

zoals het er nu voor staat. ga ik as vrijdag testen. Je weet het maar nooit.

Ik hoor dus graag jullie ervaringen…

#3152135 Quote

Mijn  kwaaltjes zijn:

Pijntjes in de buik, lijkt soms dat je ongesteld moet worden
    Maagzuur
    Moe
    Leeg gevoel in mijn maag
    Gespannen borsten
    Misselijk

Dat is het wel zo'n beetje

#3152137 Quote

hey,

bedankt voor je reactie! je had net ook op mijn andere topic gereageerd. En ik reageer daar net weer op… hihi

Maar de kwaaltjes die jij hebt, dat hoor je idd vaker. hoever ben je???

geniet er maar lekker van…

#3152141 Quote

Halli Hallo,

Je kunt ook nergens last van hebben, zoals ik, kan er helaas niet over mee praten.

Het enige dat je kunt doen is testen en afwachten, wel een spannende tijd en laat even weten of het positief was?

Sabrina

#3152150 Quote

Ik had:
    – huilerig
    – gespannen borsten
    – ongi buikkrampen
    – obstipatie
    – vaak plassen
    – misselijk
    – moe, moe, moe
    – slecht slapen

En dit al vanaf NOD, terwijl de test pas 10 dagen later positief werd! Ik voelde me zooooo zwanger, ik begreep ook niet waarom die kl*te test maar negatief bleef aangeven… Gelukkig kwam toch eindelijk dat verlossende streepje…

Veel succes!

Groetjes, Karin
    26+1 wkn

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct