Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger??

• Auteur

hallo allemaal

we hebben vorige week een test gedaan na dat ik ongesteld had moeten worden,na een jaar bleef het uit,geweldig nieuws,maar kon het niet geloven. paar dagen later nog een test gedaan ik denk ter bevestiging van… maar die gaf nega aan,dikke domper natuurlijk. zal het nu wel of niet. volgende ochtend keek ik en zag ik een heel vaag streepje.. maar moet volgende week naar de gyna. en die zal bloed afnemen en dan maar afwachtem.. spannende tijde hoor

gr anoniempje

#3152173 Quote

ze zeggen streep is streep, maar ja. Als je er een hebt en de ander niet, weet je het ook niet. Positief is dat je ongesteldheid uitblijft!
    Sterkte met afwachten en succes bij gyn volgende week!!
    Groetjes, Mira

#3152206 Quote

soms kan je hcg peil wat trager stijgen..
    meestal word de streep dikker in de loop van de dagen..
    bloedtest is altijd goed natuurlijk!

hoop voor je dat het raak is!

liefs

#3152211 Quote

JE bent vast zwanger!! de ene test geeft het nu eenmaal   sneller aan dan de andere, maar er kan nooit een streepje komen als je niet zwanger bent, dus gefeliciteerd!!

groetjes
    Klarie

#3152219 Quote

Een streep is een streep, zolang hij maar voor een bepaalde tijd is verschenen!!
    Bij mijn test moest hij binnen 10 minuten verschijnen, anders kon je niet op de uitslag vertrouwen
    Ik had ook een zeeeeeeer licht streepje die bijna niet zichtbaar was

#3152405 Quote

hallo allemaal

ja denk het eigenlijk ook wel een beetje..maar blijf toch wat achterdochtig.. in de omgeving veel miskramen gehad van de eerste,dus blijf voorzichtig. maar mn omgeving zegt het ook dat ik zwanger ben. maar maandag afwachten.
    dank je wel voor jullie reactie

gr

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct