Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger van de eerste

• Auteur

Hallo Allemaal,

Ik ben Melissa ben 21 jaar en heb gister een test gedaan en hij was positief! Dit wordt onze eerste dus het is allemaal nog even wennen en hopen dat alles goed gaat 😀
    Het lijkt me leuk om hier te te schrijven met mensen die ook zwanger zijn van de eerste zodat je je onzekerheden kan delen…

#3152226 Quote

heej melissa,

gefeliciteerd!! al last van zwangerschapskwaaltjes of voel je je goed?
    hoe ver ben je nu ongeveer? leuk allemaal hoor.
    ik ben nu 22.6 weken zwanger van de eerste.

geniet ervan!

liefs yurah

#3152229 Quote

Hoi Yurah,

Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger, nog allemaal heel pril dus!
    Ik heb vooral erg last van mijn borsten, als ik de trap afloop moet ik ze gewoon vasthouden anders doet het pijn hahah! En verder wat buik en rugpijn (net alsof ik ongesteld moet worden) had jij dat ook in het begin?

#3152241 Quote

Hoi melissa,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het gevoel dat je ongesteld moet worden hoord er idd bij. Wat vervelend dat je zo'n erge last van je borsten heb. Ik had rond week 10 wel gevoelige borsten maar nu is dat bij mij over. De vermoeidheid kwam ook rond die tijd en hield aan tot week 20. Hoplijke krijg je daar niet   zo veel last van. want je hebt echt het gevoel dat je de hele dag kan slapen! Iedere zwangerschap is anders.
    Ik ben ook zwanger van mijn eerste. ik ben nu 23w en 4d zwanger! hiervoor een miskraam gehad.
    Meid geniet ervan want de tijd vliegt voorbij! vooral na de 12 weken.
    Als je vragen heb, stel ze gewoon….

groetjes ingrid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct