Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwanger na een bbz

• Auteur

lieve meiden

ik zal me even voorstellen, ik ben nelle en ik ben 25 ik heb afgelopen mei een bbz gehad en ben nu  weer zwanger. Door de bbz ben ik geopereerd en is een eileider verwijderd

nu ben ik ban dat het misschien weer mis en dus heel onzeker. gelukkig kan ik 19 -11 bij de gyn. terecht om te controleren of het goed zit. ik ben dan 6 weken zwanger…

ik heb af en toe steken aan bij de kanten en last van wat krampjes, horen die steken bij een normale zwangerschap of komt het door het littekenweefsel of   is het een teken dt het mis is.

graag ontvang ik een reactie

liefs Nelle

#3152376 Quote

Hoi Nelle

Ik ben momenteel ook ongeveer 6 weken in verwachting,
    en heb ook behoorlijk last van steken in mijn onderbuik.
    Kan me niet herinneren dat ik dat tijdens mijn eerste zwangerschap ook had.
    Heb dus vandaag even contact gezocht met de vk, die stelde me gerust,
    hoort er allemaal bij, ben ook vreselijk moe, terwijl ik daar de eerste keer ook geen last van had. En avondmisselijkheid (in elk geval beter dan 's morgens)

Groetjes

#3152493 Quote

hoi nelle
    ik had in april een bbz, en was ook bang dat het opnieuw zo zou zijn. Ik ben nu 14 weken zwanger en heb tot 6 weken nergens last van gehad. met 6 weken werd ik op een nacht wakker met heel erg veel pijn (je weet wel hoe dat voelt, bloed in  je buik), en met spoed naar het zhuis. na veel onderzoek bleek het toch opnieuw een bbz, maar eigenlijk een tweeling. eentje was naar het littekenweefsel gezwommen en eentje had de juiste afslag genomen. op dezelfde plek geopereerd.
    Ik heb dus tot 6 weken nergens pijn gehad, maar nu wel, een soort trekken aan je baarmoeder, zo voelt het, omdat natuurlijk dat litteken daar zit, of omdat (zei de gyn) mijn darmen vergroeien door het littekenweefsel wat er is.

ik hoop dat het goed gaat met je zwangerschap, en hoop dat je zwschap toch wat onbezorgd is. Ik vind het wel moeilijk om met geen zorgen te maken..
    gr daniella en succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct