Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

295183 Banden Pijn Bij Hoest En Niezen En Soms Met Opstaan

• Auteur

Ik ben nu 7 weken zwanger van ons 2 kindje. Als ik moet hoesten, en soms ook met niezen,  heb ik elke keer pijn in mn onderbuik.. Echt z'n flinke steek.   
    Echt niet  prettig en doet echt ff pijn. Ik kan me ook niet echt herinneren of ik dit bij de eerste ook had in het begin… Wel aan het eind!
    Woensdag ga ik ook voor de eerste echo dus zal het dan ook wel ff vragen maar was wel benieuwd of er meerdere zijn die er zo vroeg last van hebben of hebben gehad??

Groetjes Daphne

#3163658 Quote

Hallo daphne,

Ik heb dat ook ik het begin gehad. Tot ongeveer 16 weken en daarna was het over. Bij mij begint het nu weer opnieuw (34+3).

Ik heb me er nooit druk om gemaakt. Het hoorde erbij heb ik altijd gedacht.

Groetjes Jeanine

#3163662 Quote

dit is een bekent kwaaltje, hieraan wist ik at ik zwangerwas nog voor de test het wist :).
    gaat vanzelf weer over, en niezen mag je niet meer onhouden, je moet hem gewoon laten gaan.
      🙂

#3163663 Quote

dit is een bekent kwaaltje, hieraan wist ik at ik zwangerwas nog voor de test het wist :).
    gaat vanzelf weer over, en niezen mag je niet meer onhouden, je moet hem gewoon laten gaan.
      🙂

#3163681 Quote

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap
    Bij mij    precies hetzeldfe, bij mij is het alleen als ik te snel opsta of verkeerd draai als ik op mijn buik slaap.
    Is inderdaad een pijnlijk gevoel maar het hoort er denk ik bij.
    Ik heb het trouwens alleen aan 1 kant.
    Ik ben 7,5 weken zwanger dus we zijn bijna even ver.
    Moet wel zeggen dat ik het nu pas 2x heb gevoeld.

groetjes Daisy

#3163683 Quote

Hoi,

Ik ben nu bijna 20 weken en ik had het ook in het begin. De steken bij omdraaien in bed zijn minder geworden/bijna over en de rest is ook minder geworden. Ik vind het helpen om mijn buik vast te houden als ik moet niezen of hoesten  maar ik kom nu eigenlijk  handen tekort (ik heb nu ook last van m'n rug) ;-).

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3163699 Quote

Dankjewel voor jullie reactie's… Het is nu al minder geworden, heb er niet elke keer meer last van en ik had inderdaad uitgevonden dat als ik mn buik vast hou het dan niet zo erg is..

En ik heb het ook maar aan 1 kant… Meestal links.

Groetjes daphne

#10425488 Quote

Dankjewel voor jullie reactie’s… Het is nu al minder geworden, heb er niet elke keer meer last van en ik had inderdaad uitgevonden dat als ik mn buik vast hou het dan niet zo erg is.. En ik heb het ook maar aan 1 kant… Meestal links. Groetjes daphne

Hoe is het verlopen met je zwangerschap?

Het is inmiddels al 12 jaar geweest🙈

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen