Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

295191 Hoelang Na Bevalling Weer Ongesteld

• Auteur

Hallo dames!

Ik ben 7 weken geleden bevallen van mijn kleine meisje, en ik vraag me af hoelang na de bevalling jullie weer ongesteld werden? Ik geef geen borstvoeding meer  (alleen de 1e 2  weken)  Ik ben nog steeds niet ong. maar heb wel alweer gevreeën. Misschien alweer zwanger..? .

Groetjes

#3163724 Quote

Hoi,

Ik was de vorige week na 6 weken na de bevalling alweer ongesteld. Maar het hangt er ook vanaf of je borstvoeding geeft ja of nee. Dan schijnt het langer te duren voor je weer ongesteld wordt. Ik heb tot 2 weken na de bevalling gekolft en ben toen gestopt. En 4 weken later werd ik dus weer ongesteld.
    Ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren…..

Geniet van je kleintje!!

Groetjes van Corina
    21+6 weken zwanger van de 2e

#3163725 Quote

ik bedoelde natuurlijk de vorige KEER ipv week. Foutje

#3163726 Quote

Hoi,

Ik werd pas na 8 maanden ongesteld na de bevalling van mijn zoon. Heb 13 maanden borstvoeding gegeven.
    Heerlijk vond ik het om even niet ongesteld te zijn (en ook niet zwanger).
    Hoop dat het na deze bevalling (ben nu bijna 39 weken) ook weer zo lang op zich laat wachten!

Groet,
    Jolien

#3163729 Quote

Thanks voor de snelle reacties!

ik heb niet eens bruinverlies of wat dan ook gehad, maar volgende week moet ik voor controle naar de gyn. dus wacht dat even af. Volgens mij had ze vorige x tegen mij gezegd, ongeveer 4 weken (als je geen bv meer geeft) maar dat verschilt nog al zie ik dus.

groetjes

#3163740 Quote

hoi hoi,
    ik gaf ook bv en was met 8 weken alweer ongi geworden. ik denk dat het heel persoonsgebonden is….

geniet van je kleintje!!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3163742 Quote

Hoi hoi

Ik ben pas naar 10wk ongesteld geworden
    en ik gaf geen borstvoeding.Bij de 1 gaat
    het sneller dan de andere.

Groetjes Anita

#3163743 Quote

Hey,

Ik heb mijn eerste dochtertje bijna 9 maanden BV gegeven. Ik was toen na 2 weken weer ongesteld.   Daaarna niet meer i.v.m. de tweede zwangerschap. Ik geef nu weer volledig BV en ben nog niet ongesteld geworden. Ga er van uit dat het nu weer hetzelfde is als de eerste keer. Ik ben dus vanaf dec 2006 nog maar 1 x ongesteld geweest. Daswel een hele fijne bijkomstigheid.

Groetjes

#3163745 Quote

dat is zeker een fijne bijkomstigheid, wij willen toch nog wel een 2e kindje, en eigenlijk vrij kort op elkaar zodat ze qua leeftijd niet veel schelen. Maar het  zou fijn zijn als ik weer wist hoe mn cyclus gaat. Maar als ik nu een test zou doen, zit er dan niet nog zwangerschapshormoon van mn vorige zwangerschap in mn lichaam? En hoelang duurt dat dan voordat dat weer verdwenen is, want anders is een zwangerschaps test vrij nutteloos om te doen.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen