Ik sluit me ook bij Jeanine aan.
Ben zelf ook nagelstyliste en moet zeggen dat gel net zo goed blijft zitten als acryl, wellicht bij sommigen nog beter, aangezien gel flexibel is en met de natuurlijke nagel "meeveert".
Dat je je baby kunt verwonden met kunstnagels vind ik dus echt bullshit. Tenzij je ze mega lang hebt.
Kunstnagels zijn juist dikker dan de natuurlijke nagel, hierdoor kun je minder mee verwonden dan je eigen nagels!
Het is wel zo dat kunstnagels door hormonen (of bepaalde medicijnen) minder goed kunnen blijven zitten, dit kan ook gebeuren met gepermanent haar, dat het snel uitzakt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik, op mezelf na, nog nooit een zwangere heb gehad waarvan de nagels niet mooi bleven zitten. Bij mezelf merk ik het wel. De nagels kregen eerder luchtrandjes dan voorheen.
Je hoort inderdaad wel eens dat men eerder een allergie opbouwt van acryl dan gel, maar ik geloof dat dat ook wel zeldzaam is.
Als jij je kunstnagels gewoon een dag of 2, 3 voor de bruiloft laat zetten, heb jij prachtige nagels met je bruiloft!
Succes!