Hoi Caatje,
wees gerust, die weken zijn zo voorbij! Ik ben nu 33 weken zwanger en ben ook de eerste keer met 10 weken bij de vk geweest! Het lijkt wel gisteren!
Natuurlijk is er in de tussentijd veel gebeurd, maar het lijkt ook wel of de tijd steeds sneller gaat!
Juist daarom sluit ik me aan bij het advies om gewoon zo veel mogelijk te genieten van die eerste weken!! En veel opzoeken, lees op internet eens een beetje vooruit om te kijken wat je allemaal te wachten staat voor moois! Ook als je vragen hebt, stel ze op het forum, je zal zien dat je niet de enige bent met onzekerheden!
Ikzelf heb een gemakkelijke zwangerschap met weinig kwaaltjes, maar toch is het heerlijk om hier op het forum mee te lezen en te praten over allerlei dingen, zodat je ook weet hoe groot de verschillen kunnen zijn tussen de verschillende mensen en de verschillende zwangerschappen!
En dat je nog niet zoveel voelt, ook dat verschilt per persoon, ik was de eerste twee en een halve maand ook niet misselijk of voelde me niet anders als anders, ben ook maar een maandje een beetje misselijk geweest en daarna was dat ook over!
In ieder geval gefeliciteerd, want dat zou ik bijna vergeten… Geniet er van en orienteer je vast op belangrijke dingen als kinderopvang, kraamzorg e.d. daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen en is nog hartstikke leuk om te doen ook!
Liefs
Sas