Hoi,
Ik wilde het bij de eerste ook niet weten hoor! Ik vond dat een verrassing moest blijven. Het stomme was wel dat ik er heel zeker van was dat ik een zoon zou krijgen. Alles moest in die tijd rood want dat was een stoere kleur. En een 20 weken echo heb ik toen niet gehad,dat was 4 jaar geleden niet standdaard. En ja hoor het werd een zoon!
Nu ben ik in verwachting van de 2de en eigenlijk wist ik stiekem weer dat het een zoon zou worden. Zo stom maar ik kon me niet voorstellen dat het dit keer een meisje zou zijn. Begin deze week de 20 weken echo gehad en toen ik het kindje zag herkende ik zoveel van mijn eerste zoon, heel raar. En inderdaad het wordt weer een zoon! Dit keer vind ik het wel onzettend handig met kleding en speeltje hoor dat moet ik eerlijk toegeven.
Maar zo heeft iedereen zijn eigen mening erover en als je het niet wil weten, gewoon lekker zo laten en genieten. Dan is het staks een hele leuke verrassing! En als het maar gezond is das nog altijd het aller, aller belangrijkste.
Groetjes