Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

295228 Geboortekaartjes

• Auteur

Hoi allemaal,

Ben ik de enige die helemaal gek wordt. Ik vind gewoon geen een kaartje leuk. Aan elk kaartje mankeert wel weer wat. Ik weet zo goed wat ik allemaal niet wil dat het uitzoeken bijna onmogelijk maakt. Weet iemand nog een leuke site of ideeen?
    Wat ik allemaal niet wil:
    Een foto van je kind
    Handen of voeten
    Beren met van die mutsjes op
    Kaarten met dieren
    ADHD kaartjes (veel kleuren en bloemen en weet ik veel wat)
    Delfsblauwe kaart
    Steepjescode kaarten
    enz,enz

Het zullen de hormonen wel zijn maar begin een tikkie van mezelf te balen

Groeten

#3164054 Quote

Dan ontwerp je zelf een kaartje.
    Bijv. de naam van de baby in een leuk lettertype (bij de drukker uitzoeken) groot voorop het kaartje.
    Een eigen tekening (zelf gemaakt, of door broertje of zusje).
    Een eigen foto.

#3164055 Quote

Hoi,
    Ik heb 2 keer een kaartje van Unicef gebruikt. Het moet dan wel net je smaak zijn, maar er zaten er toen 2 bij, die ik leuk vond. En je steunt het goede doel
    Groetjes

#3164060 Quote

Wat klinkt dat bekend. Wij moesten ook even goed zoeken, want wij houden ook helemaal niet van handjes/voetjes, beertjes en kaartjes zonder kleur of juist teveel kleur… Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een kaartje van alacarte (www.alacartekaartjes.nl). Wij hebben dan een kaartje uit de klijntje-collectie gekozen. Wij zijn ook naar een drukkerij geweest en dit kaartje was ook 1 van de 2 kaartjes uit zeker 13 boeken die wij door hebben gekeken die we leuk vonden haha!

Ik hoop dat je wat leuks kan vinden! Misschien anders een kaartje laten ontwerpen?
    Groetjes Eva
    39 wkn en 6 dgn zwanger

#3164062 Quote

Ik heb ook kaartjes van Unicef gebruikt.
    Zitten echt leuke bij.
    Niet te tuttig.
    En ook een deel van het geld gaat naar Unicef. Dus met de geboort van je eigen kind help je weer andere kinderen. Vond ik zelf een mooi idee.

succes.

Edith

#3164066 Quote

wij wilden ook iets specifieks. ben ermee naar het kopiecentrum gegaan en heb de kaartjes zelf ontworpen en laten drukken.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3164078 Quote

Wij hebben het geboortekaartje voor mijn dochter besteld op http://www.koningkaart.nl

We hebben zelf een beetje een retrokaartje uitgekozen.

Succes met zoeken

#3164087 Quote

Hey Ab,

Misschien via http://www.geboortekaartjes.nl daar staan ook verschillende kaartjes op die je niet wilt zien waarschijnlijk, maar wie weet staat er iets voor je tussen! Succes ermee!

Svtje

#3164088 Quote

Hoi,

kijk eens bij http://www.lilalein.nl  daar heb je ontzettend leuke kaartjes, je kan er zelfs een laten ontwerpen helemaal naar eigen idee.

groetjes, keesje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen