Herkenbaar.
Ik ben na mijn 2de een postnatale depressie gehad. Ik ben er ook pas na 3 maanden achter gekomen.
Ik gaf helemaal niks om de baby en mn vriend hoefde ik ook niet meer, hij had me tenslotte die baby bezorgt. Terwijl we allebij super graag een kindje wilde.
Tijdens mijn zwangerschap keek ik nog zo uit naar de geoorte van de kleine. Meteen toen ze geboren was vond ik haar helemaal niks, ik vond haar niet leuk, meteen sloeg ik om.
Toen de ruzie met mijn vriend erg hoog op liepen en ik ook erg agressief werd, ben ik naar de ha gegaan, hij wist meteen dat dit het was. Hij schreef me anti deprssieva voor en moest iedere week op gesprek komen.
Nou ben ik dus tegen anti depressieva en wijgerde dat ook te slikken, ik mijn ogen veschijf je het prbleem dan alleen maar tot later.
Ik wist nu wat er met mij aan de hand was.Mijn vriend was meteen naar huis gekomen en samen hebben we gehuilt, maar we gingen ons er ook volledig voor inzetten voor herstel.
We hebben ons verdiept in deze ziekte en het blijkt dus een hormoon en vitamine probleem te zijn. Ik heb een boek gekocht, en daarin stond precies alles uitgeschreven. Als je weet waar het vandaan omt kun je alles veel makkelijker beprijpen.
Ik moest veel verschillende vitamines en miniralen gaan slikken, 3 x per dag. Ik merkte na een week of wat al verschil. Klinkt heel gek maar ik had dus echt een te kort aan deze stofjes, en die kunnen je blijkbaar geestelijk helemaal de grond in trappen.
10 maanden na de geboorte kon ik zeggen dat ik er weer een beetje boven op was. En o, wat heb ik gehuilt toen ik moest lachen van een lach van mijn dochter, dat was echt de eerste stap voor een nieuw begin.
Informeer goed op internet. laat je bij de ha echt geen anti depresieva voorschrijven, dit is echt niet nodig, het is een hele andere oorzaak, waar huisartsen zch niet in verdiepen!
Ga goed googlen op internet, daar wordt je veel wijzer van.
Sterkte ermee!!
Liefs, Ris