Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

3 a 4 dagen voor NOD negatief… Toch veel kwaaltjes

• Auteur
  • xdeniez
    Bijdrager

Hoi Allemaal!

Ben nieuw op dit forum, 23 jaar en zijn aan het proberen voor ons 1e kindje.

Even kort uitgelegd:

3 augustus de pil in de prullenbak gegooid! En 6 tot 10 augustus me “menstruatie” gehad.

Aangezien dit ronde 1 is weet ik niet precies hoelang mijn cyclus duurt maar ga vanuit van 27 a 28 dagen omdat ik me eisprong heb gevoeld.

Laat in de avond op vrijdag 16 aug bruine afscheiding gekregen die aanhield tot maandag de 19e, die dag ook last van buikpijn gehad links onderin die gepaard gingen met steken, Die dag heb ik denk me eisprong gevoeld dit kan gepaard gaan met bruine afscheiding en heel draderig cervixslijm.

Dinsdag de 20e geen afscheiding meer gezien.

Vanaf begin deze week opeens me aders duidelijk zichtbaar op m’n borsten, tepels zijn groter en er onstaan kleine bultjes die ik meer heb als normaal, verder geen pijn wel iets gevoelig.

Woensdag de 28e last gekregen van lage buikpijn die je ervaart als je ongesteld moet worden met daarbij 2 dagen last van hoofdpijn.

Nu heb ik vanochtend 30 aug een test gedaan van sensitest, deze gaf negatief aan.. nu zit ik natuurlijk 3 a 4 dagen pas voor me NOD, Dus het kan zijn dat of ik echt niet zwanger ben of dat het nog in werking gezet moet worden haha.

Me zelf voorgenomen pas na Dinsdag 3 september nog een keer te testen.

Kan het zijn dat ik gewoon te vroeg ben? Heeft iemand hier ervaring mee? Zou fijn zijn er met iemand over te kunnen praten aangezien manlief er niet veel van begrijpt al die vrouwen dingen haha 

Liefs, Denies

EvyH
    Bijdrager
    #10239633 Quote

Normale sensitest kan je echt pas doen op de dag van nod of daarna die test heeft een hogere hcg gehalte nodig. je kan een early test halen van  de action of kruidvat 2 voor 5 euro. die zijn gevoeliger hebben minder hcg gehalte nodig. Maar ik zou gewoon tot nod wachten. En dan die van de kruidvat gebruiken. 

xdeniez
    Bijdrager
    #10239636 Quote

Heb de gevoelige test van sensitest, 6 dagen van te voren kan je testen. ( Vergeten erbij te vermelden )

Bedankt voor de tip! 

StephW
    Bijdrager
    #10239687 Quote

Ik zou nog even proberen geduld te hebben. Kwaaltjes kunnen je ook op het verkeerde been zetten en zowel komen door zwangerschap, ontpillen of gewoon door niks. Het zou natuurlijk top zijn zo snel, maar ik zou gewoon over een paar dagen nog eens testen. 

#10243901 Quote

Hi Denies!

Ik zit nu in dezelfde situatie als jou.

Wel kwaaltjes, 14 september is mijn nod vandaag een vroege test gedaan van de action, die test was negatief. Ik wacht nu maar gewoon af of ik ongesteld word..

Hoe is het bij jou afgelopen? 

Groetjes Jacqueline

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct