Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

3 Dagen Overtijd Test Negatief

• Auteur
  • Anonymousn
    Bijdrager

Hallo allemaal, 

Ik ben vandaag 3 dagen overtijd en dacht ga toch maar een test (kruidvat) doen. Deze kwam negatief eruit te zien. Wij zitten nu in ronde 4 van ons eerste kindje en elke maand had ik een mooie cyclus van 31 dagen. Nu dus 3 dagen overtijd en ook totaal geen gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Wat zouden jullie adviseren? Wanneer moet ik de huisarts bellen  en of een nieuwe test doen? Heb wel al vanaf mijn “ovulatie” dat ik wat krampjes en steekjes onderin mijn buik heb. Geen idee of dit ergens mee te maken heeft?

Groetjes nicole, ronde 4, 1ste kindje

Liesle
    Bijdrager
    #10267006 Quote

Je zegt “ovulatie” …staat het tussen aanhalingstekens omdat je niet zeker weet wanneer het was? Want dan kun je natuurlijk ook gewoon een langere cyclus hebben. Als je ovulatie testen hebt gebruikt of hebt getemperatuurd zou ik het nog heel even aanzien. Sommige mensen maken traag HCG aan. Over een paar dagen nog eens testen zou dan mijn advies zijn.

Anonymousn
    Bijdrager
    #10267029 Quote

Dank je wel. Ja dan ga ik denk ik zaterdag nogmaals testen. En anders volgende week mijn huisarts maar eens bellen. Ook omdat ik elke dag last heb van mijn buik. Lastig allemaal die onduidelijkheid. 

#10267082 Quote

Dag Anonymousn,

Ik zit in hetzelfde schuitje.. Ik zit vandaag op dag 33, dus 5 dagen overtijd en heb vandaag getest, negatief… En er kwamen wat roze bloedverlies los.. Ik weet niet of het ga doorzetten, we gaan het zien.

Ik moet zeggen dat ik ook altijden om de 28-29 dagen aan het menstrueren ben geweest, dus nu dacht ik ook van, volgens mij ben ik zwanger.. Ik had opgezwollen borsten, jeuk aan mijn tepels en onwijs pijn (steken) in mijn onderbuik… En ook wel wat lage rugpijn..

Ik zou het een paar dagen afwachten en dan alsnog wel testen!

Ik hoop dat je zwanger bent.. En hopelijk zet het bij mij ook niet door..

Groetjes, Sandra.

Anonymousn
    Bijdrager
    #10267136 Quote

Beste Sandra, 

Ik zit nu ook op dag 33 maar de afgelopen maanden elke keer een cyclus van 30 dagen.

Mijn gevoel zei ook hmm, zondag maandag lichtjes misselijk. Al 1 week enorm pijnlijke tepels. Steekjes en krampjes in m’n onderbuik en inderdaad ook lage rugpijn, en voel me een beetje anders als normaal. Ik had de negatieve test dus ook niet verwacht. Maar je ziet het. Wij gaan als ik nog niet ongesteld ben zaterdag weer een test doen. Een ander merk als vandaag en als die weer negatief uitpakt dan maar eens kijken wat ons gevoel zegt. 

Ik hoop niet voor je dat het doorzet en dat je alsnog een positieve test in je handen krijgt. Ij zal voor je duimen. Met welk merk test jij? 

Groetjes Nicole

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct