Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

3 Dagen Tot Vruchtbare Periode

• Auteur

Goedemorgen dames,

Ik ben benieuwd of er meer vrouwen zijn , waarvan de vruchtbare periode over 3 dagen van start gaan.

Hump
    Bijdrager
    #10314872 Quote

Bij mij hopelijk😉.

zal ongeveer vanaf woensdag zijn. Doe clear blue testen met rondje of vaste smiley.

hoeveelste ronde zit je?

#10314887 Quote

De 6e ronde alweer. Ik gebruik ook Clearblue, erg tevreden over. Ik ben nu overgestapt op de Clearblue Advanced. Welke ronde zit jij?

Hump
    Bijdrager
    #10314908 Quote

Wat houd advanced in? Is dat met de knipperende smiley?

december 2018 heb ik m’n spiraal laten verwijderen maar vriend heeft burn out gehad waardoor er een tijd niks gebeurt is…..

#10314923 Quote

Is inderdaad met een knipperende smiley.

Benieuwd of het wat is.

Jeetje, wat heftig, maar nu gaat het beter?

Hump
    Bijdrager
    #10314939 Quote

Ja gelukkig wel. Het probleem zat voornamelijk in zijn werk en inmiddels heeft hij een nieuwe baan en gaat hij weer met plezier naar z’n werk. Zijn pittige maanden geweest waarin hij nergens puf voor had. Merk nog wel dat ik niet teveel druk op hem moet zetten maar dat gaat tot nu toe prima. Dit wordt onze eerste rond na de burn out.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #10314956 Quote

Ik wens je heel veel succes!

Laat maar weten of het gelukt is.

Hump
    Bijdrager
    #10315245 Quote

Jij ook succes. Toch elke x weer spannend, dat wachten kan soms zooooooo lang duren

#10315352 Quote

Morgen start ik weer met het testen van mijn ovulatie. Ik heb nog 5 sticks over…,

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen