Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

3 Dagen Voor Nod Hevige Buikkramp

• Auteur

Hoi allemaal.

graag zou ik willen weten of meerdere van jullie hier last van hadden en zwanger bleken te zijn. 

ik heb gisterenavond een Stekende pijn in mijn onderbuik gevoeld . & nu 2 dagen voor mijn NOD is dit verdwenen . 
    zou dit een innesteling kunnen zijn 3 dagen voor NOD of wie had hier ook last van en bleek zwanger te zijn?

verder heb ik geen klachten, op erg moe en al een aantal dagen hoofdpijn in de ochtend bij het wakker worden na ? 

graag hoor ik van jullie !! 

#10312557 Quote

Dat zou heel goed kunnen. Je zou al een early test kunnen doen

#10312560 Quote

Ah oké. Ja ik ga me niet gek lopen maken met allerlei testen ik wacht gewoon af. Denk dat dat handiger is . 

t begon gisterenavond ineens, het gevoel als je heel veel honger had, leeg/ misselijk gevoel. En toen ik me tanden wilde poetsen, kon ik dat bijna niet verdragen. 

hoe is het nu met jou? 

#10312562 Quote

Mijn NOD ligt ergens tussen 24-28 april 

#10312570 Quote

oke Ik zou het maandag moeten worden dus ben erg benieuwd ..  

groetjes 

#10312571 Quote

Heel veel succes!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Mariskatje
    Bijdrager
    #10313781 Quote

En??

#10313997 Quote

Bij mij was felle kramp een dag of 5 voor mn NOD het eerste (en ook enige) symptoom, ik testte twee dagen voor NOD positief. Hopelijk bij jou ook! 

Ikbendoutzen
    Bijdrager
    #10314060 Quote

Ik had ook kramp een soort menstruatiepijn en ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben! Was de innestelling. Je zou best een testje kunnen doen hoor die predictors van clear blue kun je ook eerder gebruiken. 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen