Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

3 weken overtijd | test negatief | bloedtest negatief

• Auteur

hoi dames

wij willen hee graag ouders worden. 

Ik ben gestopt met de pil in mei en sinds dien elke maand normaal ongesteld geworden (kan zijn dat ik 4 a 5 dagen later ongesteld word) 

Maar ik ben nu al 3 weken overtijd. Zwangerschap test gedaan negatief. Bloed laten prikken blijkt ook negatief tezijn. En ik heb al 3 weken last van mijn onderbuik waarschijnlijk baarmoeder. Menstruatiepijn en steken. Daarbij ook enorm last in mijn onderrug. 

Moet ik er maar vanuit gaan dat ik toch echt niet zwanger ben :(( ? 

iemand zelfde probleem gehad ? 

Big Kiss

Sanie
    Bijdrager
    #10132129 Quote

Hii

Ik heb hetzelfde meegemaakt in september… ook gestopt in mei en iedere maand mooi optijd gemenstrueerd. Maar in september bleef deze helaas uit en dan idd een aantal klachten die erbij kwamen dat ik wel bijna zeker wist zwanger te zijnn… helaas testen negatief en de gynea zei ook dat er niks was… je lichaam moet zich terug een beetje aanpassen zonder pil. Kan zijn dat je ofwel volgende maand gewoon ongesteld word of dat dit nog een maand of 2 uitblijft… moest dit zo zijn ga even langs bij je gynea en die kan je misschien helpen ivm hormonen voor terug een eisprong op te wekken zodat alles terug reset ! Xx 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct