Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

3 Weken Zwanger 2

• Auteur
  • Hamtaro
    Bijdrager

Lieve dames,

Heb sinds 4 dagen een duidelijke positiefe zwangerschapstest in mijn handen gehad.
    Ben nu precies 3 weken zwanger. Waarvan 2 weken met diverse krampen in mijn buik en/of darmen. Flink winderig geweest. Zeer pijnlijke borstel, last van mijn rug en vorige week elke dag spotting gehad.

Wie herkend deze pijnen? En is dit normaal?

Bedankt voor je reactie

#10484169 Quote

Gefeliciteerd, en heel normaal! Geniet ervan

Hamtaro
    Bijdrager
    #10484180 Quote

Dank u wel. Wat een geruststelling.

BibiWa
    Bijdrager
    #10484195 Quote

Ik denk dat je langer dan drie weken zwanger bent? Vanaf wanneer begin je te tellen? Je moet namelijk tellen vanaf de eerste dag menstruatie.

Hamtaro
    Bijdrager
    #10484202 Quote

Mijn eerste dag menstruatie was 13 augustus

Joycevb
    Bijdrager
    #10484242 Quote

Als je 3 weken zwanger bent kunnen klachten van 2 weken geleden niks daarmee te maken hebben… want toen was er nog niks 😅.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

BibiWa
    Bijdrager
    #10484262 Quote

Heb je normaal gesproken een hele korte cyclus? Anders had je twee a drie dagen na de ovulatie al een positieve test (als je op dag 14 standaard ovuleert:-)). Of gebruik je medicatie om de eisprong op te wekken?

#10484265 Quote

Van innesteling kun je ook behoorlijk uit je doen zijn. Het is zwz de eerste 12 weken erg spannend.

Hamtaro
    Bijdrager
    #10484293 Quote

Mijn cyclus is rojd de 25 dagen. Snap het ook niet helemaal. 6 dagen na mijn ovulatie (hou het bij via mijn kalender) had ik een positieve test in mijn handen. Alleen omdat ik best onzeker ben en veel pijn had vandaag de clearblue test gedaan en deze zegt 2-3 weken dat houd in 4-5weken zwanger. Maar dat komt niet overeen met mijn laatstemenstruatie van 13 augustus? Ennee heb geen medicatie geslikt voor iets

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen