Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

3+ weken

• Auteur
  • Minimekris
    Bijdrager

Ik heb vanmorgen een test van clearblue gedaan en deze geeft aan dat ik 3+ weken zwanger ben. Ik ben super blij natuurlijk! Het is de eerste keer dat ik zwanger ben. Mijn nicht is verloskundige met een eigen praktijk. Is het verstandig om nu al contact met haar op te nemen of? Zelf weet ik niet precies wat ik nu precies moet doen namelijk.

#10319363 Quote

Je bent al meer dan 5 weken zwanger dus ik zou zeker alvast contact opnemen met de verloskundige 

#10319365 Quote

Contact leggen plus 3 weken is een indicatie 

Minimekris
    Bijdrager
    #10320539 Quote

Ik heb gisteren gebeld en ze wilde natuurlijk meteen dat ik kwam haha! Dus gisterenavond meteen een echo laten maken, ook inwendig. Hieruit is gebleken dat ons kindje nu 6 weekjes oud is en al 2 van de 3 cruciale fases doorstaan heeft! Het hartige was zelf als te zien. Over 2 weekjes komen we weer voor een echo, heel spannend allemaal. 

#10320541 Quote

Waarom zo vroeg al een echo kunnen krijgen?

Minimekris
    Bijdrager
    #10320563 Quote

Mijn nicht heeft een eigen praktijk, dus ja die is daar meteen heen gereden. ☺️

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #10320666 Quote

Dat is heel fijn en nogmaals gefeliciteerd!

Minimekris
    Bijdrager
    #10320673 Quote

Dankjewel! Super lief! Hoe is het nu bij jou? ☺️

#10320725 Quote

Vandaag positieve ovu test dus ik ga nu voor de 17de keer de 2 wachtweken in

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct