Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30+4 zwanger

• Auteur

Goedemiddag,

(Vk is al gemailt)

Wie herkent dit, sinds gisteravond voel ik de kleine weinig tot niet bewegen en dat terwijl ze altijd zo druk was.

Iemand dit ook meegemaakt? 

HappyH
    Bijdrager
    #10194944 Quote

Hoi, 

Soms wel minder drukke dagen qua beweeglijkheid. Het werkt bij mij nog wel eens om iets zoets te drinken, even op de zij gaan liggen en knieën optrekken. Goed dat je de vk hebt gemaild, extra check is nooit verkeerd.

Littlewishes
    Bijdrager
    #10194960 Quote

Als de mijne weinig bewoog hielp t welles om zachtjes op me buik te drukken. En dan beetje overal over je hele buik. Vaak reageerde die daar wel op

Jlh
    Bijdrager
    #10195015 Quote

Ik deed beide, chocola eten en zachtjes duwen en op mn linkerzij liggen. Ik kreeg dit als tip mee vd gynaecoloog en dat moest ik dan twee uur volhouden. Als ik dan nog niets voelde mocht ik direct komen. Vaak lukte het, vaak ook niet dus regelmatig een half uurtje aan de hartslagmeter gelegen en weer gerustgesteld naar huis. Beter te vaak dan te weinig. Schroom niet om te bellen!

Amberle
    Bijdrager
    #10195047 Quote

Ik had dit ook toen ik 31 weken was net nadat de kleine gedraaid was. Was ook echt niet gerust. Een week later is men kleintje terig in stuit gaan liggen en sindsdien voel ik weer veel beweging

Nomade
    Bijdrager
    #10195052 Quote

Afgelopen 2 dagen ook minder beweging tot gisteravond een keiharde trap tegen mijn ribben aan! Ik sprong haast van de bank! Alsof hij wou zeggen : ‘ Hallo ik ben er nog hoor’! Vanochtend een rustige ochtend maar heel af en toe een schopjes! Het is wisselend nu, 31.2 weken zwanger

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10195058 Quote

Ik had dit ook toen ik 31 weken was net nadat de kleine gedraaid was. Was ook echt niet gerust. Een week later is men kleintje terig in stuit gaan liggen en sindsdien voel ik weer veel beweging

Ik denk dat die van mij dan ook is gedraaid, laatst in bed voelde ik haar draaien werd er misselijk van en sindsdien voel ik haar heel weinig.. voel heel af en toe iets helemaal onderin bij mn vagina haha 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct