Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30571 Kan Het Al Zo Snel

• Auteur

hallo,
    Ik moet vandaag ongesteld worden, maar ben het nog niet (gelukkig) en voel ook nog niks wat erop wijst dat het komt.
    Dus een test gedaan, je ziet als je hem tegen het licht aanhoudt een heeeel vaag streepje, dat streepje heeft geen echte kleur (moet blauw zijn) is een test van etos.
    Zou ik al zwanger kunnen zijn? spannend!!!!!

#3021434 Quote

Hoi pipo,

even een vraagje..ben je onlangs gestopt met de pil?? Want dan zou het wel eens zo kunnen zijn, dat je lichaam nog aan het wennen is en je cyclus wat langer duurt..En dus ook je NOD wat later zou kunnen zijn..

Maar wat betreft het KUNNEN..ja, het kan natuurlijk altijd!!

Ik zou zeggen..wacht nog effe 2 daagjes en test dan nog eens een keer..als de duiveltjes niet komen tenminste!!

Succes!

#3021475 Quote

een lijntje wat je alleen ziet als je de test tegen het licht houdt en geen kleur heeft telt helaas niet als lijntje. Sluit me ook aan bij mijn voorganger: als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus nog even in de war zijn. Ik zou nog even wachten en over een aantal dagen weer testen.

#3021844 Quote

gisteravond een test gedaan, zwanger!!!!!!
    vanochtend weer 1 gedaan gaf ook zwanger aan
    voor alle andere veel geluk en deze sterretjes!!

#3021854 Quote

Mijn ervaring is: EEN STREEP IS EEN STREEP!!!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct