Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30572 Raar

• Auteur

Even een vraagje wie dit herkent.
    Ik moest maandag ongi worden (of niet natuurlijk), maar dat werd ik ook smorgens. Maar smiddags hield het op en tot op heden heb ik nog niks. Vanochtend een test gedaan, maar die was negatief.
    Herkent iemand dit?

GreetZ

#3021499 Quote

Greet, we kletsen al bij 'een derde kindje', maar ik vroeg me af, kan het geen innestelingsbloeding zijn geweest? Een extreem korte rare, menstruaie kan natuurlijk altijd, maar wie weet?
    Ik heb bij mijn miskraam ook maar één dag gebloed, daarna was het over, maar was de zwangerschap wel weg…. Terwijl je verwacht juist bij een miskraam extra bloed te verliezen en pijn te hebben.

Onze lichamen werken maar raar he?

#3021504 Quote

Hoi Dreamer, maar dan verwacht je toch een positieve test? Of ik heb te vroeg getest. Maar bij mijn eerste 3 zwangerschappen voelde ik eignelijk vanaf de dag na de eisprong al dat het raak was, en deze keer voelde ik gewoon niks.

Wat raar eigenlijk dat je met je mk maar 1 dag gebloed hebt. Bij mijn mk vloeide ik juist meer dan een gewone menstruatie.

Ik denk dat ik maar weer eens ga trainen in het geduld hebben, haha. Ik zal gewoon moeten wachten; duidelijk komt er eens hoe dan ook.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct