Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30573 Mijn Lijf Speelt Een Spelletje

• Auteur

Hallo lieve mensen.

Mijn vriend en ik willen graag een kindje. Vanaf volgende maand gaan we het echt proberen, maar de afgelopen 2,5 maand hebben we al niet meer voorzichtig gedaan. Ik slik al een jaar geen pil meer en dus de afgelopen 2,5 maand zonder condoom gedaan, behalve op de (wat ik vermoed) meest vruchbare dagen.

Nu ben ik vorige maand een dag eerder ongesteld geworden dan normaal (ik ben altijd vreselijk regelmatig) en was maar 3 dagen ongesteld (normaal 7 dagen).

Deze maand was ik wel op de juiste dag, alleen ben ik maar 2 dagen ongesteld geweest (heeeeel veel bloed, zonder slijm) en de dagen erna alleen wat bruinverlies.

Sinds ruim een maand zijn mijn borsten erg gevoelig en mijn tepels ook….op het moment dat ik ongesteld ben, word de pijn minder, maar zodra het weer over is, komt het gelijk terug. Ook heb ik sinds ruim een maand een rommelende buik, moet vaker plassen en mijn buik is gevoelig (krampjes) en is aardig gezwollen. Dit zijn klachten die ik normaal NOOIT heb.

Ik weet dus totaal niet meer waar ik aantoe ben. Ik heb vorige week (2 dagen voor mijn ongesteldheid) een test gedaan en deze was negatief. Mijn lichaam geeft signalen van zwangerschap, maar toch word ik dus ongesteld (al is het anders dan normaal)

Mijn buik ziet er nu uit alsof ik al maanden zwanger ben en het word maar dikker en dikker….dit heb ik nooit eerder gehad en ik ben maar 1 kilo aangekomen.

Iemand die dit herkent misschien?

#3021530 Quote

Hai Valesca,

Ik heb zelf nooit problemen gehad maar jouw verhaal lijkt me niet een normale situatie, zeker niet als je altijd regelmatig bent geweest.Kan het niet zijn dat er een cyste zit?? k weet t niet hoor maar ik heb in de familie wel vrouwen die zulke symptomen hebben gehad door een cyste…Ik hoop het niet voor je, maar k zou voor alle zekerheid toch maar s naar de arts gaan!!
    Succes er mee, ben benieuwd wat het is…

liefs JIG

#3021531 Quote

ja morgen ochtend gelijk maar ff bellen. Ik heb dit nooit eerder gehad en het gekke is dus dat ik veel minder lang ongesteld ben dan normaal, maar wel heel erg.

ook de krampjes in mijn buik al bijna 2 maanden (gevoel alsof ik elk moment ongesteld moet worden) en het zeurt in mijn onderrug/heupen.

#3021883 Quote

Hai Valesca, hoe is het nu met je, ben je al bij de arts geweest??? Succes hoor, wat het ook is, ik hoop dat het niets ergs is…

XXX JIG

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct