Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30579 Maart Stoppers 2009 Ben Net Gestopt Met De Pil Wie Nog Meer Gaan Voor Een Derde Kindje

• Auteur

hallo allemaal
    wie is ook nog niet zolang gestopt met de pil of gaat binnenkort stoppen?
    ik heb zondag net de laatste gehad en ben gister ongi geworden
    wij gaan voor een derde kindje en jullie?
    hebben 2 kindjes een dochter van bijna 4 jaar en zoontje 1 jaar
    wel weer spannend allemaal
    vraag me af hoelang het nu zal duren voor ik zwanger ben
    de andere 2 keren na 3 a 4 maanden beide keren.
    groetjes mij

#3021633 Quote

Hoi!

Ik ben Estelle. Ik ben 34 jaar en heb twee kinderen. Een meisje van bijna 5 en een jongen van 2.
    Wij hebben heel lang getwijfeld, maar hebben toch besloten voor een derde te gaan. Zie ftopic: Derde kindje????

Eind januari is mijn Mirena verwijderd en nu is het afwachten….
    Ik ben sindsdien nog niet echt ongesteld geweest. Aangezien je bij de mirena gewoon je cyclus behoudt, kun je ook meteen zwanger raken.
    Een week nadat de Mirenawas verwijderd had ik een positieve ovulatietest.
    Twee weken later voelde ik me een paar dagen echt ongesteld, heeeeel klein beetje bloedverlies en dat was het……
    Twee weken geleden voelde ik duidelijk mijn eisprong……het is nu even afwachten…..

Spannend he?
    Ik hoop dat het voor ons allemaal snel mag lukken.

Estelle

#3021637 Quote

is zeker spannend allemaal
    wij hebben niet heel lang getwijfelt wouden wel heel graag een derde
    heb alleen even getwijfelt omdat ik na de geboorte van de tweede in een erge dip heb gezetten. nu gaat het al een tijdje weer goed
    krijg er nu wel veel zin in.zwangerschap een kindje erbij.
    leuk hoor ook voor jullie een derde.
    als ik hier meer kijk op het forum zijn er toch ook nog wel meer mensen die voor een derde kindje  of zelfs meer gaan.
    terwijl je zo veel hoort de laatste tijd oh de meeste stoppen bij 2 (is ook heel leuk hoor)
    dan is het ook leuk om te weten dat er meer zijn die meer kids willen
    groetjes mij

#3021726 Quote

Maart is voor ons de 1e ronde na het stoppen van de pil, dat was op 23-02 en op 26-02 de onttrekkingsbloeding gehad. beetje uitgaande van de kenmerken van een eisprong zijn we deze week al flink aan het klussen en dan misschien volgende week nog maar even volhouden en dan eind maart maar eens zien …

Van onze 1e was ik pas na 2 jaar zwanger, dus hoop er ,maar niet teveel op. Ergens dit jaar zwanger worden zou wel geweldig zijn.

#3021730 Quote

Hallo!

Ik ben Nathalie, 34 jaar en trotse mama van een heerlijke meid van 1,5 jaar!
    Ik neem komende week de laatste pil (woensdag) en gaan dan weer een nieuwe beeb!
    Spannend wel! Bijd e 1e was ik na 2 maanden al zwanger, dus ben benieuwd hoe lang het nu duurt…
    Allemaal succes!

NathalieMS

#3021764 Quote

Hallo,

Wij hebben besloten om ook te stoppen met de pil, eerst wilde we pas stoppen in april maar we konden niet wachten dus heb ik de laatste strip in februari gehad..
    Heb een tijdje twijfels gehad maar dan vooral hoe de buitenwereld zal reageren (ivm leeftijd), voor mezelf en mijn vriend weten we dat we er klaar voor zijn!
    Dit zal onze eerste kindje worden en we zijn begonnen met de eerste ronde!!
    Mijn NOD is 26 maart maar het zal toch wel niet de eerste maand meteen raak zijn…

We houden het zolang geheim dus het is wel lekker om er toch af en toe over te praten.. Kan bijna niet mijn mond houden hahaha…

liefs

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3021865 Quote

oja loeske volgens mij heb ik eens gereageert op jou forum over leeftijd?
    als je naam loeske86 en 1986 staat voor je geboorte jaar dan ben je even oud als mij
    en dan begin ik al aan kindje 3. leeftijd maakt niet zoveel uit. als je er zelf ook maar aan toe bent.
    groetjes mij

#3021884 Quote

@kidsvos… Toen was ik idd helemaal aan het twijfelen of ik het wel moest doen terwijl ik voor mezelf wist dat ik het wel wilde…
    Maar gelukkig ben ik door die twijfel helemaal heen en ga gewoon lekker genieten van het zwanger worden en zijn natuurlijk…

@ iedereen… Heel veel succes!!

#3021911 Quote

Hallo ik ben Janneke 26 jaar, wij gaan vanaf deze maand ook voor een 3e kindje, ben net ongesteld geweest dus we kunnen bijna aan de slag.
    Bij de  eerste was ik in 2 maanden zwanger en bij de tweede was ik al zwanger voor dat we er aan wilde beginnen. Dus ben benieuwd!
    Mijn oudste is een jongen en net 4 jaar geworden, de jongste is een meisje zij is 2,5.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct