Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

30581 Schippersvrouwtje

• Auteur

hoi schippersvrouwtje

las net dat je in een dippie zit dacht steek je ff een hard onder de riem

ik zit ook in een dip hele rare gevoelens in me buik al vananf ongi dagen ( waren er maar 2) bruinverlies ook tijdens de ongi geen echt bloed. dacht nou ja oud bloed das niet zo er maar vandaag ineens helder bloed bij afvegen zo licht roze dus is mischien niet eens een druppel maar toch en heb ongeveer van het weekend een eisprong dus het zou kunnen zijn dat het door de eisprong komt maar voel me er wel klote bij want word er gewoon verdrietig van kan er niets aan doen
    gister heel erg steken in me onderbuik onder het schaambod en vandaag een drukkend gevoel daar dus zou toch denken aan een eisprong nou ja ik word er gek van dus als je ook je hart wil luchten doe dat vooral hier mischien kunnen we elkaar steunen

groetjes marijke
    9 maanden banner

#3021666 Quote

Hey Marijke,

Wat ontzettend lief van je!!! Waardeer ik echt enorm. Voel me inderdaad ook echt verdrietig maar heb het idee dat ik me aanstel omdat het pas de 5de ronde is en andere vrouwen op dit zwangerwordenforum soms wel 13 tot 30 rondes bezig zijn om zwanger te raken. Maar het is gewoon steeds zo'n teleurstelling, zeker nu, ik ben nooit overtijd, al sinds mijn 11de heel regelmatig ongesteld en maar 2 jaar aan de pil geweest en in die tijd ook regelmatig, dus ik zo'n goede hoop. Je maakt jezelf echt helemaal gek.

Voel ook gewoon wat jij voelt, je lijf laat je gewoon in de steek, je kunt er niet meer van op aan, je hebt het niet in de hand. Ik kan het ook niet van me af zetten. Bij roze/bruin slijm te zien, denk je nog positief, op het moment dat het rood wordt weet je dat het toch weer de verkeerde kant op gaat. En dan de negatieve testen… daar wordt je helemaal niet vrolijk van. Denk ook dat het nu komt dat ik ziek ben dat  de teleurstelling harder aankomt.

Het nadeel bij mij is door mijn beroep (getrouwd met schipper) heb ik ook niet heel veel anders om handen dan erover na denken en er mee bezig zijn. Kan niet aan het werk aan de wal omdat we systeemvaren (2wekenvaren/2wekenthuis)Wat voor werk doe jij? Kan jij het nog een beetje van je afzetten? Vind het superfijn dat je je berichtje hebt geplaatst, kan ik het inderdaad even van me afschrijven. Sowieso dit forum helemaal super, hoef ik niet met alles mijn man lastig te vallen, gewoon meiden onder elkaar.

Hoop  echt voor je dat je cyclus normaal wordt en dat je weet waar je aan toe bent. Duimen  dat we binnenkort allebei een hele brede smiley kunnen plaatsen achter onze naam!

Schippersvrouwtje

#3021671 Quote

hoi schippersvrouwtje

ik ben verzorgende ig in de thuiszorg das best leuk werk alleen zeggen oudere mensen al snel dat je op je 21ste veel te jong ben voor kinderen dus ik zeg dan gewoon ja of niks haha ze horen het vanzelf als het zover is want ik vind dat er geen leeftijd aan kinderen krijgen zit mijn vriend en ik willen allebei vroeg kinderen hij is 23 dus ja als de wens er is en je bent in staat om het kind goed op te voeden wat houd je dan tegen pff domme kritiek van mensen.

het is in mijn werk vaak wel makkelijker om het van me af te zetten maar werk vaak halve dagen dus dan zit ik thuis soms wel te piekeren maar ik heb mijn schoonzusje miepie natuurlijk waar ik veel mee praat ben blij dat ze erachter is gekomen nu heb vooral ik veel steun aan haar ze stelt me vaak zat gerust en begrijpt me gewoon das zo fijn en ook op het forum word je begrepen das zo'n goed gevoel en idd hoef je ook niet heel de tijd je mannetje lastig te vallen. ik heb een superman wat dat betreft die wil alles aanhoren en als ik iets niet zegt en later erover heb zegt ie had je dat niet ff kunne zeggen hihi.
    heb jij wel mensen waar je goed mee kan praten als je aan het varen ben lijkt me soms wel een eenzaam bestaan maar ik kan het natuurlijk mis hebben

vind het ook zo leuk dat we zo'n groot geheim hebben voor de buitenwereld als mensen vragen of we al kinderen willen ofzo dan geniet ik er van haha dat we het lekker stiekem doen
    mijn schoonmoeder word nu dit jaar 2x oma dus ze vroeg word ik nog voor de 3e keer oma dit jaar ik zei nee voorlopig niet hoor mischien volgend jaar hihi heerlijk

x marijk

#3021680 Quote

Hey Marijke,

Ben ik alweer, niet heel veel beters te doen en vind het ook heerlijk om een geheim te hebben waar ik toch over kan praten!

Wat de oudere mensen betreft, die zeggen inderdaad vaak te jong, ook met betrekking tot trouwen. Wij zijn op ons 21ste getrouwd en dan krijg je ook vaak te horen, zo jong… ga eerst eens samenwonen etc. Maar als je het zeker weet en je een stabiele basis hebt, dan is het toch goed, zo is het ook met kinderen. Prachtig hoor, jong moeder zijn!

Aan boord is het inderdaad wel vaak eenzaam, zit met een hoop mannen (allemaal familie hoor) maar ben de enige vrouw.Daarom is het ideaal om 2/2 te varen, zo kan ik ook genieten van mijn familie en vrienden als we in ons huisje zijn.

Mijn schoonouders hebben  zes kleinkinderen, waarvan er in 2008 drie geboren zijn. Ze zeiden al voor de gein: 2009 weer drie he! Heb 1 schoonzusje waar ik heel goed mee kan praten, maar ook die wil ik niet vertellen dat we er mee bezig zijn. Ben gewoon bang dat het uitlekt en dat straks iedereen iedere keer gaat vragen of het al gelukt is. Als er iets is waar ik niet van hou is dat het wel!!! Gebeurd regelmatig dat er gevraagd wordt of we soms geen kinderen willen, omdat we al 2,5 jaar getrouwd zijn. Maar het gaat natuurlijk niet bij iedereen vanzelf. Gelukkig is mijn man ook heel begripvol, maar wel een stuk nuchterder dan ikzelf. Ik kan dingen niet zo goed los laten. Wat dat betreft vullen we elkaar wel prima aan.

We gaan gewoon weer op naar de volgende ronde, denk dat in 2009 moeder worden er niet meer in zit, misschien met heel veel geluk!Maar 2010 is ook een mooi jaar!

Liefs Schippersvrouwtje

#3021691 Quote

hey
    heb ook niets beters te doen haha ene niet negatief doen 2009 kan nog hoor als het bij mij raak is de 21e dan ben ik 25 november uitgerekend dus zou het nog een ronde kunnen dus heb jij toch ook nog kans:) je moet je er op 1 of andere manier een beetje bij neerleggen is heel moeilijk dat weet ik maar als ik zo mijn verhaal kwijt kan bij miepie of hier bij jou dan ben ik weer wat rustiger en positiever dus het komt goed denken we dan maar haha dus put ergens positieve energie vandaan kop op en klussen op de vruchtbare dagen wij doen het dan elke dag dan weet ik zeker dat ik mijn ei niet mis als ik een ei heb haha
    mischien heb je er wat aan

x marijk

#3021745 Quote

hoi schippersvrouwtje

nee moet niet werken en de hoop is hier ook weg   vanmorgen moest ik nodig plassen en ging dus naarbeneden liep er een druppel langs me been sorry voor de details maar we hadden gister geklust dus dacht dat het daar mischien van was en nee hoor op de wc aangekomen lichtaan en een druppel bloed helderder kon niet haha dus denk dat mijn lichaam me flink in de zeik heeft genomen wat betreft die 2 dagen erge bruineverlies een dan na mijn nod dacht dat dat mijn ongi was maar ja wat is dit dan? pff wacht vandaag maar af maar ga er gewoon van uit dat ik nu pas ongesteld was dus voel me klote en verdrietig kan we schreeuwen boosworden ookal weet ik dat het niets gaat helpen pffff

x marijke

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #3021749 Quote

Meissie toch, schrijf maar lekker van je af hoor. Ben er voor je!
    Wat een gedoe allemaal he, die lichamen van ons. Zit er aan te denken om binnenkort eens even een verwendag in te plannen bij een Beautyfarm ofzo,even lekker helemaal ontspannen. Bij mij zet het nog niet echt door, voel me wel zieker dan gister.

Denk aan je hoor, take care!

Schippersvrouwtje

#3021751 Quote

Hey Marijke,

Zat net te denken, weet niet hoe anoniem jouw msn adres is, maar misschien kunnen we even op msn kletsen? Mijne is mijn naam, dus die durf ik hier niet te typen. Weet niet of je het wat lijkt? Eerlijk zijn hoor! Ben eventueel wel bereid om een anonieme aan te maken. No hard feelings als je niet wilt hoor!

x Schippersvrouwtje

#3021752 Quote

hoi schippersvrouwtje
    mijn msn is ook mijn naam en heb mijn vriend beloofd om mijn gesprekken hier op het forum te houden dus wil het liever niet hoop dat je het niet erg vind vind het heel gezellig om met je te kletsen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct